Kiddo

Love is a human experience, not a political statement.

“Apple” papildytosios realybės akinius išleis kitų metų antrąjį ketvirtį – Kuo

Žinomas “Apple” analitikas Ming-Chi Kuo prognozuoja, kad “Apple” papildytosios realybės akiniai pasirodys 2022 m. antrąjį ketvirtį.

Pastaboje kalbama apie pagrindinį “Apple” tiekėją “Genius”, kuris gamina “iPhone” lęšius – tikimasi, kad jis tieks lęšius ir “Apple” AR akiniams. Kuo VR/AR įrenginį vadina HMD, arba ant galvos montuojamu ekranu.

Prognozuojame, kad “Apple” AR HMD įrenginius pristatys 22 m. II ketv. Prietaisas užtikrins vaizdo matymo per AR patirtį, todėl reikės ir lęšių, o “Genius” taip pat yra pagrindinis tiekėjas.

Manome, kad “Largan” šiuo metu negali projektuoti ir gaminti HMD skirtų lęšių. Jei “Largan” norės patekti į HMD skirtų lęšių rinką, tai įvyks ne anksčiau kaip 2023 m.

Tikimasi, kad akiniai pasiūlys ir virtualios, ir papildytosios realybės patirtį, o pastarajai, žinoma, reikės kamerų. Tačiau tikimasi, kad “Apple” taip pat naudos akių stebėjimą, kad pagerintų patirtį, o tai reikštų, kad kameros bus ne tik išorėje, bet ir viduje. Kuo anksčiau yra prasitaręs, kad bus net 15 kamerų.

Kodėl reikia tiek daug kamerų? Tikimasi, kad “Apple” ne tik rinks duomenis iš išorės, bet ir tiksliai seks naudotojo akių judesius. Tai leis padidinti matomo atvaizdavimo tikslumą, nes bus galima nukreipti dėmesį tik į tai, į ką naudotojas šiuo metu žiūri, o ne į visą žmogaus matymo lauką. Šis metodas vadinamas “foveated rendering”.

“Apple” yra užpatentavusi vieną iš šio metodo būdų.

Patento paraiška yra susijusi su visos patirties, t. y. realaus pasaulio aplinkos, padengtos AR turiniu, vaizdo įrašymu.

Vietoj to, kad kameros objektyvas fiziškai judėtų sekdamas jūsų akių judesius, patente aprašoma, kaip naudoti kelis vaizdo jutiklius, o paskui naudojant jutiklio pasirinkimo ir skaitmeninio priartinimo derinį užfiksuoti tai, į ką žiūrite.

Kuo tikisi, kad akiniai kainuos apie tūkstantį dolerių, nors “Bloomberg” užsiminė, kad kaina gali būti dar didesnė.