Kiddo

Love is a human experience, not a political statement.

“Mac” kompiuterių tiekimas JAV per metus išaugo 35 %, tačiau “Apple” nukrito į antrąją vietą

“Canalys” pateikė “Mac” kompiuterių siuntų JAV pirmąjį šių metų ketvirtį įverčius ir, palyginti su asmeninių kompiuterių prekių ženklais, “Apple” turi nevienareikšmiškų naujienų.

Teigiama, kad “Apple” per metus smarkiai išaugo – 35,7 %. Tai lėmė tai, kad pandemijos metu žmonės dirbo ir mokėsi iš namų ir buvo pasirengę išleisti daugiau pinigų, kad turėtų geros kokybės atnaujintą komplektą …

Canalys atkreipė dėmesį į didelį augimą tiek asmeninių kompiuterių, tiek planšetinių kompiuterių rinkose.

JAV asmeninių kompiuterių rinka 2021 m. I ketv. per metus išaugo 73 %, o bendras stalinių, nešiojamųjų, planšetinių kompiuterių ir darbo stočių tiekimas viršijo 34 mln. vienetų. Nešiojamieji ir planšetiniai kompiuteriai pirmavo įspūdingu augimu, o staliniai kompiuteriai atsiliko dėl silpnos paklausos pandemijos metu. Nešiojamųjų kompiuterių tiekimas per metus išaugo 131 %, o tai lėmė užsakymų atsilikimas ir nuolatinė paklausa, skirta palaikyti nuotolinį darbą ir švietimą. Tuo tarpu planšetinių kompiuterių rodikliai buvo geri: 52 % augimas ir 11 mln. pristatytų vienetų, nes paklausa išsiplėtė po IV ketvirčio šventinio laikotarpio.

Neigiama yra tai, kad “Apple” kompiuterių rinkos dalis sumažėjo nuo 25 % 2020 m. I ketvirtį iki 19,5 % tą patį šių metų ketvirtį, taigi iš pirmos vietos nukrito į antrą. Tai rodo, kad gerokai išaugo išlaidos įvairių prekės ženklų asmeniniams kompiuteriams, o kiekvienam asmeniui, norinčiam išleisti pinigų “Mac” kompiuteriui, teko keturi žmonės, kurie vietoj jo pasirinko “Windows” kompiuterį.

HP pirmavo tarp JAV pardavėjų – šiame regione buvo pristatyta daugiau kaip 7 mln. prietaisų, o tai lėmė komercinių užsakymų įvykdymas ir geri “Chromebook” kompiuterių rezultatai.

Pirmą kartą nuo 2019 m. III ketvirčio “Apple” prarado geriausio asmeninių kompiuterių (įskaitant planšetinius kompiuterius) pardavėjo JAV poziciją, nors ir pasiekė 36 proc. augimą. Nepaisant to, “Apple” pasirodė gerai, turint omenyje, kad I ketvirtis paprastai būna silpnesnis “Mac” ir “iPad” siuntų ketvirtis.

Tiek “Lenovo”, tiek “Samsung” užfiksavo neįtikėtiną augimą – atitinkamai 93 % ir 116 %. Didžiąją dalį rekordinio augimo per pastaruosius metus lėmė “Chromebook” kompiuterių, skirtų švietimo reikmėms, augimas ir 92 % metinis augimas vartotojų segmente.

Trečioje vietoje esančios “Dell” tiekimas padidėjo palyginti kukliai – 29 % dėl silpnesnės pozicijos vartotojų ir švietimo segmentuose.

Canalys teigia, kad yra trys priežastys, dėl kurių galima tikėtis, kad JAV “Mac” kompiuterių ir asmeninių kompiuterių siuntos išliks didelės. Pirma, pasiūlos apribojimai reiškia, kad vis dar esama paklausos, kurią reikia patenkinti, o priemonės, kurių imamasi sprendžiant pasaulinio lustų trūkumo problemą, turėtų leisti iš dalies ją patenkinti.

Antra, Baltųjų rūmų 2 trilijonų JAV dolerių vertės infrastruktūros planas padidins viešąsias išlaidas, į kurias įeina ir “Mac” bei asmeniniai kompiuteriai. Galiausiai, daugelis įmonių neplanuoja visiškai grįžti į biurą, todėl, net ir sumažėjus pandemijai, turėtų išlikti darbo namuose pirkinių paklausa.