Tie, kurie sako, jog net galėdami tai sau leisti nepirktų brangių lėktuvo bilietų, nežino apie ką kalba. Kelionė verslo ar pirmos klasės salone yra nepalyginamai malonesnė ir verta savo kainos. Bet tai yra tik viena iš priežasčių, kodėl oro linijos šias vietas mieliau laikys tuščias nei leis jums jas užimti.
Jei lėktuve yra laisvų vietų, jūs galite ten persėsti. Nenorėjote papildomai mokėti už garantuotą vietą prie lango? Na, galbūt jums pasiseks ir prie jo niekas nesėdės – tuomet jūs galėsite ten persėsti. O gal kažkur yra visa neužimtų sėdynių eilė? Prašom – eikite ir išsitieskite! Skrydžio palydovė jums pasiūlys vandens ir galėsite kaip reikiant pailsėti.
Tik pereiti į kitos klasės vietas jums niekas neleis (ar bent jau neturėtų leisti). Filmuose esate matę, kaip ekonominės klasės vietas įsigiję žmonės yra netikėtai perkeliami į pirmąją klasę vien dėl to, kad jie keliauja medaus mėnesio. Taip beveik niekada nebūna. Oro linijos kur kas mieliau tas vietas laikys tuščias nei parduos jas už mažesnę kainą ar, juo labiau, pasiūlys jums ten persėsti nemokamai. Ir tam yra rimtų priežasčių.
„Kokia prasmė laikyti sėdynes tuščias, jei galėtumėte jas užpildyti ir pasiūlyti savo klientams geresnes paslaugas?“, vienas keleivis paklausė „Twitter“ tinkle. „United Airlines“ iš karto pasiūlė atsakymą – „Įsigijęs „Toyota“ negalėtumėte persėsti į „Lexus“ vien dėl to, kad jis tuščias“.
Šis pavyzdys, beje, yra neblogas, nes automobilių gamintojai kasmet perdirba nemažai neparduotų mašinų – jos nemokamai ar labai pigiai nedalijamos. Kodėl? Todėl kad kompanijos siekia išlaikyti aukštą jų vertę.
Tai kodėl jums niekas neleis persėsti į lėktuvo priekį? Štai kodėl:
- pirmos klasės salone teikiamos paslaugos yra brangesnės – didesni ekranai, brangesni gėrimai, daugiau skrydžių palydovų dėmesio;
- tai būtų neteisinga kitų keleivių atžvilgiu – tų, kurie nespėjo į laisvas vietas atbėgti prieš jus, ir tų, kurie už savo brangias vietas mokėjo patys;
- tai sukeltų chaosą įlaipinimo metu ir vos pakilus;
- tai galėtų paskatinti nelegalų brangių vietų pardavimą tarp darbuotojų ir keleivių.
Kitaip tariant, tai pakenktų oro linijų verslui ir tai reikia gerbti. Pirmos ir verslo klasės salonai yra mažesni ir kartais yra visiškai užpildyti – jei staiga daugybė žmonių bandys ten nubėgti, bus sutrukdyta ir už tą patogumą sumokėjusių žmonių ramybė. Tiesą sakant, neleidžiama persėsti ne tik į verslo klasė, bet net ir į „Premium Economy“ vietas. Paprastai tariant, tai, už ką nesumokėjote, nėra jūsų, net jei niekas kitas tuo nesinaudoja.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas