Greitojo maisto milžinas “McDonald’s” – naujausia bendrovė, kurios privačius duomenis pavogė trečioji šalis, praneša “The Wall Street Journal”. Skirtingai nei kitos neseniai įvykdytos atakos prieš “CNA Financial” ir “Colonial Pipeline”, “McDonald’s” teigia, kad nesusidūrė su išpirkos reikalaujančiomis programomis, tačiau buvo pasisavinta informacija apie parduotuves JAV, taip pat dalis klientų informacijos Pietų Korėjoje ir Taivane.
Bendrovė aptiko duomenų saugumo pažeidimą pasamdžiusi konsultantus, kad šie “ištirtų nesankcionuotą veiklą vidaus saugumo sistemoje”, – “McDonald’s” pasakoja žurnalui. JAV buvo prieinami tokie duomenys kaip franšizių verslo kontaktinė informacija, parduotuvių sėdimų vietų skaičius ir žaidimų aikštelių plotas. Pietų Korėjos ir Taivano “McDonald’s” padaliniuose “buvo prieita prie klientų asmeninių duomenų”, ir bendrovė “imsis priemonių, kad informuotų reguliavimo institucijas ir šiuose failuose išvardytus klientus”, – “The Verge” teigia bendrovė. Bendrovė “McDonald’s” pabrėžė, kad “šiuose failuose nebuvo jokios klientų mokėjimo informacijos”.
McDonald’s” teigia, kad dėl duomenų saugumo pažeidimo verslo veikla nenutrūko, o “artimiausiomis dienomis keliose papildomose rinkose bus imtasi priemonių, kad būtų pašalintos bylos, kuriose buvo darbuotojų asmens duomenys”. Dienraštis “The Wall Street Journal” rašo, kad tarp šių kitų rinkų yra Pietų Afrika ir Rusija, kurios abi buvo pažymėtos saugumo konsultantų pradiniame tyrime.
Tokio restoranų tinklo kaip “McDonald’s” ne mokėjimo duomenų pažeidimas nėra toks katastrofiškas, kaip kad kažkas išviliojo kredito korteles ar sustabdė vienos didžiausių pasaulyje jautienos tiekėjų veiklą, tačiau tai dar vienas pavyzdys, kaip didelės korporacijos taip pat tampa dideliais, dažnai lengvais hakerių taikiniais.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas