Kinijos telefonų bendrovės “OnePlus” ir “Oppo” suartėja. Trečiadienį “OnePlus” forume paskelbtame pranešime generalinis direktorius Pete’as Lau teigė, kad bendrovė “toliau integruos savo organizaciją su OPPO”. Tačiau “OnePlus” prekės ženklas neišnyksta, ir P. Lau sakė, kad “OnePlus” ir toliau pristatys produktus, rengs renginius ir bendraus su klientais.
Tiek “Oppo”, tiek “OnePlus”, kaip ir kiti telefonų prekės ženklai, priklauso Kinijos konglomeratui “BKK Electronics”. Abi telefonų bendrovės pradėjo integruoti kai kurias komandas praėjusiais metais, kai Lau perėmė “OnePlus” ir “Oppo” produktų strategiją.
“Dėl šios glaudesnės integracijos su OPPO turėsime daugiau išteklių, kad galėtume kurti dar geresnius produktus jums”, – pranešime teigė Lau. “Tai taip pat leis mums būti efektyvesniems, pavyzdžiui, greičiau ir stabiliau atnaujinti programinę įrangą “OnePlus” naudotojams.”
Neatrodo, kad artimiausiu metu “OnePlus” klientams daug kas pasikeis. Bendrovė yra žinoma dėl savo daug funkcijų turinčių telefonų, kurių kaina yra prieinamesnė. Balandžio mėnesį “OnePlus” taip pat pristatė savo pirmąjį išmanųjį laikrodį “OnePlus Watch”. Lau sakė, kad “OnePlus” įsipareigojimas klientams “išlieka toks pat”.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas