Ar nebėra nieko švento?
“Instagram” vadovas Adamas Mosseri patvirtino, kad “Facebook” nusprendė sugadinti savo programėlę, pradėdamas naudoti viso ekrano vaizdo įrašų turinį ir rekomenduojamus vaizdo įrašų kanalus, ir pareiškė, kad tai nebėra dalijimosi nuotraukomis programėlė.
2:26 min. trukmės vaizdo įraše, paskelbtame socialiniame tinkle “Twitter” (kažkodėl), Adamas Mosseri kalbėjo apie programėlės ateitį. Vaizdo įraše jis patvirtino, kad “Facebook” pradės bandyti naujus “viso ekrano, įtraukiančius, pramoginius, mobiliesiems įrenginiams skirtus vaizdo įrašus” ir planuoja “per ateinančius mėnesius eksperimentuoti su daugybe dalykų šioje srityje”. Jis patvirtino, kad “Instagram” planuoja naudotojams jų srautuose rodyti viso ekrano vaizdo įrašus, rekomenduojamus algoritmų, į kuriuos bus įtrauktas paskyrų, kurių jie dar neseka, turinys. Iš esmės “Instagram” žengia “TikTok” keliu, o tai gali sumažinti jos, kaip vienos geriausių “iPhone” ir “iPad” socialinės žiniasklaidos programėlių, pozicijas.
“Mes nebesame kvadratinė nuotraukų dalijimosi programėlė”, – prisipažino Mosseris, skelbdamas apie didžiulius pokyčius. “Būkime sąžiningi, šiuo metu yra tikrai rimta konkurencija… TikTok” yra didžiulė, “YouTube” – dar didesnė, taip pat yra daug kitų pradedančiųjų.”
A. Mosseri sakė, kad žmonės į “Instagram” žiūri norėdami pramogauti ir kad čia yra “stipri konkurencija” ir “dar daugiau darbo”.
Daugybė žmonių, įskaitant “Time” žurnalistą Alexą Fitzpatricką, ėmė reikšti nepasitenkinimą internete:
Fitzpatrickas sakė, kad “kiekvieną dieną darosi vis aiškiau, kodėl Systromas ir Kriegeris pasitraukė”, “Instagram” įkūrėjai, kurie pasitraukė netrukus po to, kai bendrovę nusipirko “Facebook”.
“Instagram” supranta, kad būti laikomam nuotraukų dalijimosi programėle yra gana siaura ir ribota”, – “iMore” sakė socialinės žiniasklaidos komentatorius Mattas Navarra. “Instagram” pastaraisiais metais taip pat labai išaugo, pridėta daug naujų funkcijų ir turinio formatų. Pertvarkydama “Instagram” kaip platesnę ir labiau viską apimančią pramogų programėlę, ji priartėja prie konkuruojančių platformų, tokių kaip “TikTok”.”
Navarra sako, kad 2020 m. “kūrėjo iškilimas” privertė visas socialines platformas keisti plėtros prioritetus, o “Instagram” – pereiti prie apsipirkimo, trumpųjų vaizdo įrašų ir žinučių siuntimo. Jis sako, kad šis žingsnis žengtas, nes “Instagram” “pripažįsta, kad turi suteikti kūrėjams ir įmonėms daugiau priežasčių rinktis jos platformą, palyginti su konkurentais”, ir ruošiasi kovoti dėl nedidelės kūrėjų ekonomikos dalies arba visiškai joje dominuoti.
Visuomenės pasipiktinimas, susijęs su Fitzpatricko tviterio žinute, buvo toks didelis, kad Mosseris iš tikrųjų puolė bandyti paaiškinti savo komentarus, teigdamas: “Kad būtų aišku, turėjau omenyje, kad “mes nesame tik nuotraukų dalijimosi programėlė”. Kitą kartą man gali prireikti padaryti daugiau nei vieną kadrą…”, tačiau kai kuriems žala jau buvo padaryta: vienas fotografas atsakė: “Ačiū, kad garsiai pasakėte, jog “Instagram” fotografams yra labai stipriai miręs. Dabar tai tam tikra “TikTok” versija, bandanti tapti “YouTube”.
Mosseris nepateikė konkretesnio laiko, kada gali prasidėti šių pakeitimų testavimas ir kas konkrečiai gali tikėtis jų sulaukti.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas