Panašu, kad “OnePlus” svarsto galimybę patekti į planšetinių kompiuterių rinką. Bendrovė pateikė prekių ženklą EUIPO (h/t MySmartPrice) už “OnePlus Pad” monikerį, užsimindama apie pirmąjį įmonės įžengimą į planšetes.
Liepos 1 d. paskelbtoje paraiškoje nepateikiama daug informacijos apie “OnePlus Pad” dizainą, specifikacijas ar funkcijas. Tačiau “OnePlus” ketinimas įregistruoti prekių ženklą rodo, kad jos produktų linijos neapsiriboja tik išmaniaisiais telefonais ir dėvimaisiais įrenginiais.
“OnePlus Pad”: Naujas planšetinis kompiuteris ar “Realme” pervadinimas?
Remiantis gandais, “OnePlus” nebūtų vienintelis BBK prekės ženklas, kuriantis planšetinį kompiuterį. Birželio mėn. gavome išskirtinę informaciją apie “Realme Pad” – būsimą šio prekės ženklo planšetinį kompiuterį. Šiais metais taip pat pasirodė gandų apie būsimas “Vivo” ir “Oppo” planšetes.
Įvertinus neseniai paskelbtą “OnePlus” ir “Oppo” glaudesnių santykių užmezgimą, nebūtų keista įsivaizduoti, kad šios dvi bendrovės kartu kuria planšetinį kompiuterį. Tikėtina, kad “OnePlus” gerbėjai nebus labai sužavėti tokia perspektyva.
Reikėtų paminėti, kad ši paraiška nėra galutinis būsimo “OnePlus” planšetinio kompiuterio patvirtinimas. Pateikta informacija gali būti “OnePlus” pretenzija į šį pavadinimą.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas