Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Kelias į geresnius “Android” žaidimus turės palikti kai kuriuos telefonus užmarštyje

“Feral Interactive” netrukus pristatys XCOM 2 kolekciją “Android”, ir tai gana nuostabu. Tikiuosi, kad tai bus vienas geriausių “Android” žaidimų ir bus toks pat įdomus, kokį jį prisimenu. Tačiau, deja, tai taip pat išryškina keletą galimų kūrėjų, norinčių išleisti puikius konsolinės kokybės žaidimus, tokius kaip XCOM2 “Android” sistemai, skausmingų vietų: sunku uždirbti pinigus, o daugelis “Android” įrenginių tiesiog nėra pajėgūs.

Neįsivaizduoju, ar “Feral” sprendimas pateikti kolekciją “Android” bus pelningas (nes mačiau daug dejuojančių dėl 25 dolerių kainos). Vis dėlto žinau, kad būdas, kuriuo bendrovė atrenka įrenginius, negalinčius paleisti žaidimo, yra teisingas ir tinkamas.

Šiuos “Android” įrenginius “Feral” palaikys oficialiai, tačiau tai dar ne visas vaizdas. Tai sąrašas įrenginių, kuriuose kūrėjai iš tikrųjų išbandė XCOM2 kolekciją ir yra patenkinti rezultatais. Kiti įrenginiai galės atsisiųsti žaidimą, ir jis veiks puikiai. Tačiau įrenginiai, kurie neatitinka minimalių techninės įrangos reikalavimų, tiesiog negalės atsisiųsti žaidimo.

Daugybė sąraše nenurodytų telefonų tikriausiai veiks puikiai, o daugybė kitų – ne. Toks telefonas kaip “RedMagic 6 Pro” neturės jokių problemų, jei “OnePlus 6T” arba “Galaxy S9” (ar net “Galaxy S21”) su juo susidoros. Toks telefonas kaip “Galaxy M51” ir jo “Snapdragon 730” nesugebės jo paleisti.

Tikrasis klausimas kyla dėl vidutinės klasės įrenginių, kuriuos mėgsta kurti tokios bendrovės kaip “Samsung”, “Motorola” ir “Google”. Kol jis nepasirodys, nesužinosime, ar tokie telefonai kaip “Galaxy A71” ar “Google Pixel 5” galės žaisti XCOM2. Tai šiek tiek apmaudu, tačiau man patinka, kaip “Feral” visa tai daro, ir ypač patinka, kad bendrovė nebandė pakeisti žaidimo, kad jį galėtų žaisti lėtesni įrenginiai. Žaisti XCOM2 būtų nesmagu, jei jis būtų sumažintas ir išdarkytas, kad jį galėtų žaisti daugiau telefonų, o aš nenorėčiau tam išleisti 25 dolerių.

Evanas Kubesas, “Rumble Gaming” prezidentas, turėjo pasakyti štai ką, kai “Android Central” jo paklausė apie “Feral” sprendimų rizikos ir atlygio strategiją:

Mano nuomone, tai ne rizika, o natūrali technologijų ir verslo raida. Pragmatiškai žiūrint, technologijų bendrovės visada atnaujindavo programinę įrangą ir tobulindavo produktus, kurie buvo ir (arba) yra nesuderinami su ankstesnėmis kartomis. Tai iš tikrųjų niekuo nesiskiria nuo to, kad PS2 žaidimo negalima žaisti PS1. Mobilieji žaidimai yra sparčiausiai augantis žaidimų segmentas. Manau, kad atsitiktiniai žaidėjai ir entuziastai visada sieks geresnio našumo kaip paskatos atnaujinti savo įrenginius.

Negalėčiau su tuo nesutikti. Gerai tikėtis, kad jūsų telefoną sukūrusi bendrovė jį atnaujins ir užtikrins saugumą visą jo naudojimo laiką (beje, “Google” tai yra ilgiau nei 3 metai), bet jei naujesnių funkcijų pridėti negalima, tai suprantama. Kita vertus, norėti, kad “Feral” užtikrintų, jog XCOM2 veiktų senesniuose ar lėtesniuose telefonuose, yra tarsi prašyti “Google”, kad į “Pixel 4a” būtų įdiegtas ekrano su 120hz palaikymas. Abiem atvejais aparatinė įranga tiesiog nepalaiko.

XCOM2, sukurtas žemesnės klasės įrenginiams, tikriausiai nebūtų vertas 25 dolerių.

Tai taip pat nėra naujas reiškinys. Prisimenate tuos anuomet tik “NVIDIA Tegra” skirtus žaidimus? “Riptide GP” NVIDIA versija buvo gana šauni ir velniškai daug geresnė už ne NVIDIA versiją. Ji taip pat buvo labai nepopuliari, nes žmonių, neturinčių “NVIDIA Tegra” įrenginio, buvo daugiau nei turinčių. Tokie žingsniai kaip “Feral”, apribojantys XCOM2 išleidimą tik “premium” įrenginiams, gali pasirodyti tokie pat nepopuliarūs, bet jie yra būtini.

Vis dėlto viltis dar neprarasta, nes “debesų” žaidimai yra realus dalykas. Jei turite telefoną, kuriame negalima žaisti XCOM2, didelė tikimybė, kad jame bus galima įdiegti ką nors panašaus į “Stadia” arba “Microsoft Game Pass”, ir vis tiek turėsite puikių žaidimų pasirinkimą.