Powered by Wetter2.com
November 22, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Dėl “Apple” taikomųjų programų sekimo skaidrumo užtikrinimo reklamuotojai persikelia į “Android

Jau keletą mėnesių, kai “Apple” “App Tracking Transparency” tapo prieinamas, reklamuotojai pradėjo keisti savo išlaidų modelius. Naujoje ataskaitoje nurodoma, kad mobiliųjų reklamų, skirtų “iOS” naudotojams, kainos sumažėjo, o skirtos “Android” naudotojams – padidėjo.

Kai “Apple” išleido “iOS 14.5” su naująja “App Tracking Transparency” funkcija, “Post-IDFA Alliance” ataskaita parodė, kad praėjus dviem savaitėms po to reklamuotojai pradėjo daugiau išlaidų skirti “Android” platformai.

Dabar, kaip teigiama “Wall Street Journal” pranešime, “mobiliosios reklamos, skirtos “iOS” naudotojams, kainos sumažėjo, o reklamuotojams, siekiantiems orientuotis į “Android” naudotojus, reklamos kaina padidėjo”.

“Skaitmeninės reklamos užsakovai sako, kad jie prarado daug detalių duomenų, dėl kurių mobiliosios reklamos “iOS” įrenginiuose buvo veiksmingos ir pateisino jų kainas. Pastaraisiais mėnesiais reklamos pirkėjai savo išlaidas “iOS” reklamai panaudojo daug mažiau tikslingai, nei buvo įmanoma anksčiau, teigia rinkodaros ir reklamos technologijų bendrovės.”

Pavyzdžiui, skaitmeninės reklamos agentūra “Tinuiti Inc.” teigia, kad jos “Facebook” klientų išlaidos “Android” naudotojams per metus išaugo nuo 46 proc. gegužės mėn. iki 64 proc. birželio mėn. Kita vertus, jos “iOS” klientų išlaidos atitinkamai sumažėjo nuo 42 % augimo gegužę iki 25 % birželį.

Tyrimų direktorius Andy Tayloras paaiškino, kad “Android” reklamos kainos dabar yra apie 30 % didesnės nei “iOS” naudotojų reklamos kainos”. Ataskaita taip pat rodo, kad daugelis reklamuotojų savo išlaidas perkėlė ir į “Facebook” priklausančią ir valdomą programėlę.

“Instagram” ir jos vardo socialinis tinklas, kurie sudaro jos verslo pagrindą, sakė J. Tayloras. Jis sakė, kad po “Apple” pakeitimų išlaidos, skirtos pasiekti “iOS” naudotojus “Instagram” ir “Facebook” tinkluose, taip pat sumažėjo, tačiau mažiau nei trečiųjų šalių programėlėms.

Po šio pakeitimo “Facebook” gerokai pakeitė savo auditorijos tinklą, kuris labai rėmėsi prietaisų identifikatoriais. Praėjusią savaitę bendrovė elektroniniame laiške reklamuotojams pranešė, kad prideda galimybę talpinti kontekstinius skelbimus, kurie atsižvelgia į tokius veiksnius kaip paros laikas ir programėlės turinys, kaip būdą ir toliau teikti tinkamus skelbimus, kai nėra tam tikrų identifikatorių.”

Gegužės mėn. “Flury Analytics” duomenimis, nenustebino tai, kad tik nedaugelis amerikiečių pasirinko leisti programėlėms juos sekti, nors tuo metu šis skaičius išaugo nuo 4 % iki 9 % dabar.

Reklamos pramonė baiminosi, kad naudotojai iš esmės atsisakys, ir šie duomenys rodo, kad taip ir yra.