Remiantis naujais “Sensor Tower” duomenimis, “TikTok” – prieštaringai vertinamas “BydeDance” vaizdo įrašų socialinis tinklas – visame pasaulyje buvo atsisiųstas tris milijardus kartų. Tai pirmoji ne “Facebook” bendrovės programėlė, kuriai pavyko pasiekti šią ribą.
Ataskaitoje teigiama, kad “TikTok” buvo daugiausiai atsisiųsta ir daugiausiai uždirbusi programėlė pirmąjį 2021 m. pusmetį, jei neįskaičiuosime žaidimų. Pranešama, kad 383 mln. įdiegimų per šį laikotarpį reiškė maždaug 919,2 mln. dolerių vartotojų išlaidų.
Ataskaitoje teigiama, kad 2021 m. antrasis ketvirtis pagal augimą per ketvirtį buvo geriausias iki šiol.
2021 m. antrąjį ketvirtį “TikTok” vartotojų išlaidos per ketvirtį išaugo labiausiai nuo 2020 m. antrojo ketvirčio – 39 proc. iki 534,6 mln. dolerių nuo 384,7 mln. dolerių ankstesnį ketvirtį. 2021 m. “TikTok” diegimas taip pat paspartėjo: pirmą kartą parsisiųstų programų skaičius 2021 m. I ketvirtį padidėjo 2 proc. per ketvirtį iki 177,5 mln., o 2021 m. II ketvirtį – 16 proc. per ketvirtį iki 205,4 mln., t. y. labiausiai nuo rekordinio 2020 m. I ketvirčio, kai programėlė buvo įdiegta daugiau nei 315 mln. kartų – daugiausiai per vieną ketvirtį.
Visa tai reiškia, kad “TikTok” yra “App Store” galingas vardas ir lenkia kai kuriuos kitus didelius programų kūrėjus, kurie siekė pasiskolinti jo funkcijas, įskaitant “YouTube” ir “Snapchat”.
“TikTok” ir toliau tobulėja, o neseniai paskelbta naujiena, kad pirmą kartą visiems kūrėjams leidžiama skelbti trijų minučių trukmės vaizdo įrašus. TikTok tikisi, kad tai leis kūrėjams savo kanaluose pasakoti dar turtingesnes istorijas, nors mums teks palaukti ir pažiūrėti, ar tai įvyks, ar ne.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas