Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Ray-Ban” “išmanieji akiniai” bus kitas “Facebook” techninės įrangos produktas, sako Zuckerbergas

Nors “Facebook” VR pastangos su “Oculus” prekės ženklu yra gerai žinomos, tai nėra vienintelė bendrovės kuriama ant galvos nešiojama technologija. Socialinės žiniasklaidos milžinė taip pat daug investuoja į AR ir išmaniuosius akinius. Šią savaitę vykusiame ketvirčio pajamų pokalbyje generalinis direktorius Markas Zuckerbergas atskleidė, kad pirmieji išmanieji akiniai bus kita “Facebook” išleista aparatinė įranga.

“Žvelgiant į ateitį, kitas išleistas produktas bus mūsų pirmieji išmanieji akiniai iš “Ray-Ban” bendradarbiaujant su “EssilorLuxottica”, – pokalbyje sakė M. Zuckerbergas. “Šie akiniai turi savo ikonišką formą ir leidžia jums atlikti keletą gana įdomių dalykų.”

Zuckerbergas nepatikslino, kokie tie “įdomūs dalykai”. Tačiau ši pirmoji pora nebus visaverčiai papildytosios realybės (AR) akiniai, kuriuos “Facebook” taip pat kuria. Įmonė anksčiau sakė, kad šie pirmieji akiniai neturės įmontuoto ekrano, o jų funkcionalumas bus artimesnis “Snapchat Spectacles”, o ne “Microsoft HoloLens” ar nutrauktam “Magic Leap One”.

Sausio mėnesį “Facebook” techninės įrangos vadovas Andrew Bosworthas patikslino, kad bendrovė jų net nevadina AR produktu, o mieliau renkasi terminą “išmanieji akiniai”. M. Zuckerbergas sakė, kad jo bendrovė šiuos pirmuosius akinius laiko vartotojo žingsniu link savo “Project Aria” akinių, galinčių uždengti 3D skaitmeninius objektus aplinkiniame pasaulyje.

“Facebook” nepateikė atnaujintos informacijos apie konkretų produkto išleidimo laiką.

2020 m. pabaigoje buvęs VR vadovas Hugo Barra buvo sakęs, kad šie pirmieji išmanieji akiniai pasirodys 2021 m. Sausio mėnesį “Facebook” dar kartą patvirtino, kad produktas vis dar planuojamas šiais metais.

VR ir AR vis dar labai svarbūs

Virtualiosios ir papildytosios realybės produktai masiškai nesulaukia vartotojų susidomėjimo, tačiau Silicio slėnyje vis dar tikima šių technologijų potencialu.

Anksčiau “Facebook” yra sakęs, kad galiausiai kaip savo AR tyrimų šventąjį gralį įsivaizduoja “stebuklingus akinius”. Šie ateities akiniai atrodytų kaip įprasti akiniai, bet sukurtų skaitmeninių objektų ir simbolių iliuziją realiame pasaulyje.

Pranešama, kad “Apple” kuria tokį gaminį, kuris atitiktų šiuos reikalavimus, taip pat didesnės apimties mišrios realybės akinius, kurie galėtų būti pradėti gaminti pirmieji. “Microsoft” taip pat toliau plėtoja savo “HoloLens” iniciatyvą, o anksčiau šiais metais nutekintuose koncepciniuose vaizdo įrašuose matyti “Samsung” AR planai.

2014 m. “Facebook” nusipirko “Oculus” už 2,3 mlrd. dolerių (1,6 mlrd. svarų sterlingų, 3,12 mlrd. Australijos dolerių). Nors startuolio įkūrėjai jau seniai paliko bendrovę, “Facebook” nenuleido rankų ir toliau stumia šią technologiją į priekį.

Šią savaitę M. Zuckerbergas pareiškė, kad “Facebook” ateitimi laiko virtualų “metaverslą” – tai terminas, kuriuo vadinamas virtualus socialinis pasaulis, matomas naudojant VR ir AR produktus. “Tikiuosi, kad artimiausiais metais žmonės pradės mus vertinti ne kaip socialinės žiniasklaidos bendrovę, o kaip metaverslo bendrovę”, – sakė jis agentūrai “Bloomberg”. “Daugeliu atžvilgių metaverslas yra galutinė socialinių technologijų išraiška.”

Kovo mėn. “Facebook” teigė, kad naujausias jos modelis “Oculus Quest 2” jau pranoko visus “Oculus” akinius kartu sudėjus.