Šiuo metu “Spotify” su ribotu naudotojų skaičiumi bando pigesnę, reklamomis palaikomą prenumeratos pakopą.
Šis planas, pavadintas “Spotify Plus”, kainuoja tik 0,99 JAV dolerio per mėnesį ir sujungia esamų nemokamos ir “Premium” muzikos srautinių transliacijų operatoriaus lygių funkcijas.
“Spotify Plus” abonentams suteikia laisvę groti bet kokius kūrinius tiek kartų, kiek jie nori, tačiau su reklamomis.
Palyginimui, dabartinėje “Spotify” nemokamoje versijoje ribojamas dainų, kurias naudotojai gali praleisti per valandą, skaičius, o klausytojai dažniausiai gali perjungti tik specialiai sukurtų albumų ir grojaraščių kūrinius.
Kita vertus, “Spotify” “Premium” planas, kainuojantis 9,99 USD / 9,99 GBP per mėnesį, suteikia naudotojams neribotą prieigą prie daugiau nei 70 milijonų įrašų bibliotekos be reklamų.
Taigi, jei “Spotify Plus” gali kainuoti tik 0,99 JAV dolerio per mėnesį, tai reiškia, kad “Spotify Plus” kainuoja mažiau nei brangesnė pakopa, nors verta paminėti, kad šiuo metu šis planas yra tik bandomasis.
Kol kas nežinoma, kiek ši versija gali kainuoti prenumeratoriams visame pasaulyje – panašu, kad vartotojams ji siūloma atsitiktine tvarka, o priklausomai nuo susidomėjimo kaina gali keistis.
Naudinga… bet…
Iš pažiūros “Spotify Plus” atrodo gera idėja.
Nors ji tikriausiai nepaveiks tų, kurie jau naudojasi “Premium” planu, ji gali sudominti nemokamos pakopos abonentus, nes yra palyginti pigus būdas smarkiai pagerinti jų klausymosi patirtį.
Tačiau gali ne tik padidėti jos kaina, taigi ir visos įmonės vertė, bet “Spotify Plus” gali apskritai neatsipirkti. “Kai kurie bandymai galiausiai atveria kelią naujiems pasiūlymams ar patobulinimams, o kiti gali suteikti tik patirties”.
Taigi gali būti, kad naujausia “Spotify” schema “gali suteikti tik patirties”, kaip patobulinti dabartinių prenumeratos pakopų pasiūlymus.
Be to, net jei “Spotify Plus” bus gerai įvertinta ir jai bus uždegta žalia šviesa diegti visame pasaulyje, nėra jokios garantijos, kad ji bus įdiegta artimiausiu metu.
Pavyzdžiui, “Spotify Hi-Fi”. Transliuotojas dar vasario mėn. paskelbė apie aukštos kokybės srautinio transliavimo be nuostolių galimybę, kuri tik neseniai tapo prieinama naudotojams tam tikruose regionuose. Visame pasaulyje ji taip pat dar nepasirodė.
Taigi, jei “Spotify Plus” atrodo kaip jus dominantis planas, nesitikėkite, kad jis netrukus pasirodys.
Vis dėlto pigesnė pakopa yra gera idėja ir malonu matyti, kad bendrovė imasi veiksmų, siekdama išplėsti prieigą prie savo muzikos pasiūlos – bent jau iš principo.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas