Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Alibaba” I ketvirčio duomenys rodo lėtėjantį debesų ir prekybos augimą

“Alibaba” pirmojo ketvirčio rezultatai buvo nevienareikšmiai, nes pajamos neatitiko lūkesčių, tačiau pelnas buvo gerokai didesnis, o bendrovė padidino pasaulinę klientų bazę.

E. prekybos milžinės rezultatai atspindėjo “Amazon” pajamas, kurios rodė sulėtėjusį e. prekybos augimą. Tačiau “Amazon” pelnas buvo geras dėl “Amazon Web Services”. Alibaba pelnas taip pat buvo didelis, o bendrovė pranešė, kad padidins akcijų išpirkimo programą nuo 10 mlrd. iki 15 mlrd. dolerių.

“Alibaba” kritikos sulaukė iš Kinijos reguliavimo institucijos. Kinijos vyriausybė pažabojo savo technologijų milžines, o daugelis jų buvo nušvilptos JAV rinkoje.

Pirmąjį ketvirtį “Alibaba” pranešė apie 205,74 mlrd. juanių (31,86 mlrd. JAV dolerių) pajamas, t. y. 34 % daugiau nei prieš metus. Grynosios pajamos sudarė 45,14 mlrd. juanių (6,99 mlrd. JAV dolerių), o ne pagal GPAP apskaičiuotas pelnas – 6,46 mlrd. dolerių. Pagal pakoreguotus duomenis bendrovė uždirbo 16,60 juanio už akciją.

Wall Street tikėjosi 209,39 mlrd. juanių pajamų ir 14,43 juanio patikslinto pelno vienai akcijai, remiantis IBES Refinitiv duomenimis.

“Alibaba” generalinis direktorius Danielis Zhangas sakė, kad birželio mėn. aktyvių pasaulinių vartotojų bendrovės ekosistemoje buvo 1,18 mlrd., t. y. 45 mln. daugiau nei praėjusį ketvirtį. Iš jų 912 mln. aktyvių vartotojų yra Kinijoje. Zhangas teigė, kad bendrovė orientuojasi į ilgalaikę perspektyvą ir investuoja į savo verslą.

Zhangas taip pat kalbėjo apie Kinijos reguliavimo aplinką. Jis teigė:

Manau, kad mūsų investuotojai dar daugiau dėmesio skirs naujausiems Kinijos interneto pramonės reguliavimo pokyčiams ir tikėtinam poveikiui “Alibaba”. Šiuo metu nagrinėjame reguliavimo reikalavimus, vertiname galimą poveikį atitinkamoms mūsų įmonėms ir reaguosime teigiamais veiksmais. Manome, kad visais šiais naujais reglamentais siekiama ilgalaikėje perspektyvoje skatinti sveiką interneto pramonės aplinką. Kinijos ekonomikos augimo ir pragyvenimo sąlygų gerinimo kontekste tai atitinka “Alibaba” tvirtą terminuotą misiją ir viziją – skaitmeninėmis technologijomis aptarnauti MVĮ, kad jos tarnautų socialiai remtinoms grupėms ir tenkintų mūsų vartotojų geresnio gyvenimo poreikius. Mes ir toliau optimistiškai vertiname ilgalaikį Kinijos ekonomikos potencialą ir ilgalaikes “Alibaba” augimo perspektyvas. Vykdysime savo, kaip platformos, pareigas pagal teisės aktų reikalavimus ir toliau vykdysime savo įsipareigojimą būti gera bendrove, kuriančia ilgalaikę vertę visuomenei Kinijoje ir visame pasaulyje.

“Alibaba” pranešė, kad jos debesijos padalinio pajamos pirmąjį ketvirtį siekė 2,49 mlrd. dolerių, t. y. 29 % daugiau nei prieš metus. Šis augimo tempas sulėtėjo dėl to, kad neteko didelio kliento. “Alibaba”:

Nuo praėjusio ketvirčio metinis pajamų augimas ėmė mažėti, visų pirma dėl to, kad sumažėjo pajamos, gautos iš vieno iš didžiausių interneto pramonės klientų, kuris dėl su produktu nesusijusių reikalavimų nustojo naudotis mūsų užsienyje teikiamomis debesijos paslaugomis savo tarptautiniam verslui. Manome, kad ateityje mūsų debesų kompiuterijos pajamos bus dar labiau diversifikuotos pagal klientus ir pramonės šakas.

Zhangas per konferencinį pokalbį sakė, kad be šio didelio kliento “Alibaba Cloud” pajamų augimas šį ketvirtį, palyginti su ankstesniais metais, būtų beveik 40 %.

Prekybos srityje “Alibaba” teigė, kad, susidūrusi su mažesnių konkurentų konkurencija, plečia savo pasiūlą. Tarp augančių sričių – Kinijoje veikianti naudotų daiktų prekyvietė “Idle Fish” ir “Taobao Deals”.