Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Grįžta lamborghini countach, 80-ųjų prabangos plakatinis automobilis – ir jis yra hibridinis

Lamborghini šią savaitę Pebble Beach pristatė atnaujintą superautomobilį Countach ir, kaip ir buvo prognozuota, po jo variklio dangčiu slepiasi šiek tiek žaibų.

Riboto tiražo superautomobilis pavadintas Countach LPI 800-4. LPI reiškia Longitudinale Posteriore Ibrido arba Longitudinale Posteriore Hybrid, 800 reiškia, kad suapvalinta didžiausia bendra variklio galia – 814 kV, o 4 – nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara. Automobilių gamintojas atnaujintą versiją išleidžia minėdamas 50-ąsias originalios versijos išleidimo metines.

Atnaujintas “Countach” turės aspiracinį V12 variklį su 48 V elektros varikliu – tai reiškia, kad superautomobilis išlaikys gerai pažįstamą variklio ūžesį, o dalį galios gaus iš elektronų. Pasak “Lamborghini”, šiluminio agregato galia sieks 780cv (metrinis arklio galių vienetas, atitinkantis 574 kW), o el. variklis generuos 34cv. Tai leis pasiekti 0-100 km/val. greitį per 2,8 sekundės, 0-200 km/val. greitį per 8,6 sekundės ir 355 km/val. maksimalų greitį.

Be abejo, “Countach” hibridinė sistema nėra naujiena; ji pagrįsta “Lamborghini” automobilyje “Sián” naudojama superkondensatorių technologija. Lamborghini teigia, kad ji užtikrina tris kartus didesnę galią nei ličio jonų akumuliatorius, kurio svoris yra toks pat. Pažymėtina, kad tai neatspindi naujų hibridinių ir grynai elektrinių transporto priemonių sistemų, prie kurių šiuo metu dirba Italijos automobilių gamintojas ir kuriomis bus paremta nauja “Lamborghini” hibridinių ir elektrinių transporto priemonių partija, kuri bus išleista vėliau šį dešimtmetį.

“Lamborghini” vadina “Countach” šiuolaikinio supersportinių automobilių dizaino patriarchu, ir iš tiesų jo išskirtinė pleišto forma ir aptakios, piktadariškos linijos tapo populiariu kultūriniu orientyru daugeliui paauglių, augusių septintajame ir aštuntajame dešimtmetyje. Jei ant sienos neturėjote “Countach” plakato, tikrai pažinojote ką nors, kas jį turėjo. O jei svajojote apie tai, kad vieną dieną tapsite turtingi ir įsigysite dvarą, greičiausiai jūsų penkių automobilių garaže stovėjo “Countach”.

Naujasis “Countach” atiduoda pagarbą savo pirmtakui, “tačiau tai nėra retrospektyva”, – pareiškime teigė “Lamborghini” generalinis direktorius Stephanas Winkelmannas. “Jis puoselėja “Lamborghini” tradiciją žvelgti į ateitį, ieškoti naujų dizaino ir technologijų kelių, kartu puoselėjant mūsų prekės ženklo DNR.”

Žiūrint iš šono, atnaujintas “Countach” nėra tokio aštraus kampo kaip jo pirmtakas, jo nosis apvalesnė, o galinė dalis atrodo ne tokia griežta. Nėra spoilerio, o oro aptakai integruoti į automobilio pečius, kuriuos puošia Lamborghini būdingos lamzdelinės “žiaunos”. Vis dėlto “Lamborghini” padoriai atnaujino išvaizdą, išlaikydama klasikinio superautomobilio formą ir bendrą įspūdį.

Važiuoklė ir kėbulo skydai pagaminti iš anglies pluošto, todėl “Countach LPI 800-4” sausas svoris yra 1 595 kg, o sauso svorio ir galios santykis – 1,95 kg/kv. Anglies pluošto taip pat yra priekiniame skirstytuve, aplink priekinį langą ir šoninio vaizdo veidrodėlius, variklio gaubto dangčio įsiurbimo angos ir svirties panelės, taip pat salone. Lamborghini naudojo #D spausdinimą, kad pagamintų judančias oro angas ir “fotochromatinį” stogą, kuris gali pasikeisti iš vientiso į skaidrų vienu mygtuko paspaudimu.

Automobilio viduje 8,4 colio jutikliniame ekrane valdomi automobilio valdikliai. Operacinė sistema suderinama su “Apple CarPlay”. Tačiau pripažinkime, jei esate pakankamai turtingas, kad turėtumėte šį automobilį, operacinės sistemos susiejimas su išmaniuoju telefonu nėra jūsų svarbiausias prioritetas. Iš tikrųjų čia svarbiausia – plėšti užpakalį Italijos kaimuose.

Bet vėlgi, šie vaizdai greičiausiai bus tokie artimi, kokius tik kada nors gausime, kai pamatysime šį automobilį. “Lamborghini” pagamins tik 112 vienetų – tai nuoroda į vidinio projekto pavadinimą “LP 112”, naudotą kuriant originalųjį “Lamborghini Countach”. Tiekimas prasidės 2022 m. pirmąjį ketvirtį, ir ne, “Lamborghini” neatskleidžia lipduko kainos. Tikriausiai taip bus geriau; nesu tikras, ar mano kraujospūdis tai atlaikytų.