“Intel” savo būsimus vartotojų GPU vadina “Intel Arc”. Šis naujas “Arc” prekės ženklas apims tiek aparatinę, tiek programinę įrangą, kuria bus aprūpinti “Intel” aukščiausios klasės diskretieji GPU, taip pat kelias aparatinės įrangos kartas. Tikimasi, kad pirmoji iš jų, anksčiau vadinta DG2, kodiniu pavadinimu “Alchemist” pasirodys 2022 m. I ketvirtį.
2022 m. pradžioje staliniuose ir nešiojamuosiuose kompiuteriuose bus galima įsigyti “Intel” “Arc” pagrindu sukurtus “Alchemist” GPU. 2022 m. pradžioje “Intel”, regis, sieks čia konkuruoti ir su AMD, ir su “Nvidia”. Nors apie pirmųjų “Alchemist” GPU našumą vis dar nedaug žinome, šiandien “Intel” paskelbė įspėjamąjį vaizdo įrašą, kuriame rodomas prototipinis silicis, maitinantis “PUBG”, “Psychonauts 2”, “Metro Exodus” ir kt.
“Intel” “Arc” GPU galės atlikti tinklinį šešėliavimą, kintamo dažnio šešėliavimą, vaizdo didinimą ir realaus laiko spindulių sekimą. Svarbiausia, “Intel” taip pat žada dirbtinio intelekto pagreitintą “super sampling”, o tai skamba taip, tarsi “Intel” turėtų savo konkurentą “Nvidia” “Deep Learning Super Sampling” (DLSS) technologijai. AMD birželio mėn. pristatė savo “FidelityFX Super Resolution” (FSR) atsaką į DLSS, tačiau ji naudoja tik erdvinio, o ne dirbtiniu intelektu pagrįsto laikinio didinimo metodą. Visų šių technologijų tikslas – padidinti žaidimų skiriamąją gebą iš mažesnės skiriamosios gebos, kad būtų užtikrinta sklandesnė kadrų kaita be pastebimo vaizdo kokybės pablogėjimo.
“Prekės ženklo “Intel Arc” pristatymas ir būsimų techninės įrangos kartų atskleidimas rodo gilų ir nuolatinį “Intel” įsipareigojimą žaidėjams ir kūrėjams visame pasaulyje”, – sako “Intel” klientų GPU verslo vadovas Rogeris Chandleris. “Mūsų komandos atlieka neįtikėtiną darbą, kad užtikrintume, jog kitų metų pradžioje, kai šie produktai bus prieinami, užtikrintume aukščiausios klasės ir nesudėtingą patirtį.”
Šiandien “Intel” tik prajuokina savo “Arc” GPU prekės ženklą ir atskleidžia, kad “Battlemage”, “Celestial” ir “Druid” yra būsimų “Arc” GPU kartų kodiniai pavadinimai. Daugiau informacijos ir konkrečių detalių planuojama pateikti vėliau, 2021 m.
Kol kas “Intel” pristatė pirmąsias “Iris Xe” vaizdo plokštes kodiniu pavadinimu “DG1”, kuriose naudojama bendrovės “Xe LP” architektūra. Šios mažesnės galios plokštės daugiausia buvo skirtos iš anksto sukonstruotoms darbo stotims, o ne specialioms žaidimų platformoms. Būsimieji “Intel” “Arc” GPU bus pagrįsti bendrovės mikroarchitektūra “Xe-HPG”, kuri yra “Intel” darbo, atlikto kuriant Xe-LP, HP ir HPC mikroarchitektūras, derinys.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas