Naujausiame savęs deginimo akte “Epic Games” atskleidė savo visišką veidmainystę ir visiškai ir visiškai nukopijavo žaidimą “InnerSloth’s Among Us”. Naujasis “Fortnite” žaidimo režimas “Among Us” stiliumi turi bauginamai pažįstamą žemėlapį ir “Impostors”, imituojantį populiariojo žaidimo socialinio išskaičiavimo žaidimą.
Kompanija “Epic Games” yra viena didžiausių šios pramonės šakos žaidėjų, pristatanti vieną populiariausių pasaulyje daugelio žaidėjų žaidimų, galinčių pasigirti neįtikėtinu monetizacijos potencialu. Šis žaidimas dominuoja žaidimų pramonėje, pritraukdamas šimtus milijonų žaidėjų, užtikrindamas sandorius su tokiais prekių ženklais kaip “Nike” ir “Marvel” ir net rengdamas pilnus koncertus su Travisu Scottu ir Ariana Grande. Be to, “Epic Games” pakuoja ir parduoda “Unreal Engine”, uždirbdama milijonines pajamas iš didžiųjų leidėjų, kuriančių žaidimus jos sistemoje.
Galima pamanyti, kad turėdama tokį bedugnį pinigų šulinį “Fortnite” kūrėjų komanda sugebės sugalvoti originalių idėjų. Deja, taip nėra.
“Fortnite” apiplėšė “Among Us
Neturėtume tuo stebėtis, nes “Fortnite” iš esmės jau yra “PlayerUnknown’s Battlegrounds” (PUBG) žaidimas, kuris garsėja tuo, kad, bandydamas išgelbėti galiausiai sunkumų patyrusį žaidimą, jis buvo pakeistas nuo nesėkmingo ordų stiliaus žaidimo “Gelbėk pasaulį”. Laimei, “Fortnite” gebėjimas nukopijuoti dalykus yra kur kas geresnis nei originalių idėjų gebėjimas, ir “Battle Royale” tapo dideliu hitu.
Nesitenkindama kitų frančizių personažų naudojimu ir įžymybių rėmimu žaidimo reklamomis, “Fortnite” suprato, kad jai vėl pritrūko originalaus turinio idėjų, ir kreipėsi į nepriklausomą sceną ieškodama, ką galėtų pavogti toliau. Nelaimei, bebaimiams InnerSloth kūrėjams, nepagydomas Epic Games godumas atsigręžė į Among Us, nepriklausomą socialinio išskaičiavimo žaidimą, kuris užvaldė milijonų vaizduotę.
Naujajame “Impostors” žaidimo režime “Fortnite” žaidėjai iš tikrųjų žaidžia identišką žaidimą kaip ir “Among Us”, pavogdami ne tik žemėlapio stilių ir išdėstymą, bet ir garsųjį “impostor” aprašymą, kuris buvo unikalus “Among Us” žanrui. Turint omenyje, kad “Epic Games” kaip vaikai verkė teisme dėl to, kaip “Apple” siekia užsidirbti iš savo platformos, bandydama save pozicionuoti kaip mažą bendrovę, kurią puola didelė korporacija, ši situacija geriausiu atveju atrodo veidmainiška, o blogiausiu – juokingai slegianti.
“Among Us” kūrėjai reaguoja
“Among Us” tikrai neišrado socialinio išskaičiavimo žanro, panašiai kaip PUBG neišrado “battle royale” žanro. Bjauriausia yra tai, kad “Epic Games” visiškai įžūliai vagia dizainą ir turinį iš mažesnės bendrovės, nepridėdama į procesą nė trupučio unikalumo ar savos idėjos. Visiškai tikiuosi, kad ateityje pamatysime, kaip “Fortnite” nukopijuos “Fall Guys” ar kitą madingą žaidimą.
“Epic Games” galėjo bendradarbiauti su “Among Us”, pagerinti pramonės sveikatą ir padėti reklamuoti mažesnį kūrėją, turintį visiškai dideles pinigų atsargas. Vietoj to ji smogė žemyn, labai panašiai kaip “Epic” generalinis direktorius Timas Sweeney nuolat tvirtina “Twitter”, kad kaip “Apple” elgėsi su vargšu mažuoju “Epic Games” dėl kūrėjų mokesčių “Apple iOS” parduotuvėje. Ir galiausiai nukentėjo maža “InnerSloth” komanda.
Nors ir būdami kur kas geranoriškesni nei aš, įvairūs “InnerSloth” kūrėjai neseniai išreiškė savo nusistebėjimą, suglumę dėl to, kad “Epic Games” mieliau vagia, nei bendradarbiauja.
“Epic Games”, epinė veidmainystė
“Epic” ir “Apple” iš tikrųjų turi daug bendro. Kaip ir “Apple”, “Epic” dažnai remiasi jau sukurtomis idėjomis, net “Unreal Tournament”, kuris įkvėpimo sėmėsi iš “Quake”. “Epic” vaizdo žaidimams yra tas pats, kas “Apple” technologijų pasauliui – ji perima kitų bendrovių pateiktas idėjas ir, pasinaudodama savo didžiulėmis pinigų atsargomis, pateikia jas šiek tiek patobulintas. Cinikas galėtų manyti, kad Timo Sweeney ieškinį prieš “Apple” galima laikyti labai, labai brangia psichologine projekcija. O aš esu cinikas.
Epic Games yra veidmainystės apibrėžimas, ir tai tikriausiai ne paskutinis kartas, kai matome, kaip įmonė vykdo masinę intelektinę vagystę, užuot siūliusi naujas idėjas. Kas toliau? Fortnite Gear Solid? Super Fortnite Bros? Legend of Fortnite? Tik laikas parodys.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas