Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“TikTok” aplenkė “YouTube” pagal vidutinį žiūrėjimo laiką JAV ir JK

Naujoje ataskaitoje teigiama, kad programėlių naudotojai Jungtinėje Karalystėje ir JAV daugiau laiko praleidžia “TikTok” nei “YouTube”.

Programėlių stebėsenos įmonės “App Annie” duomenys rodo, kad “TikTok” programėlėse vidutiniškai vienas naudotojas praleidžia daugiau laiko, o tai rodo didelį įsitraukimo lygį.

“App Annie” apibūdino “TikTok” kaip “pakeitusią transliacijos ir socialinį kraštovaizdį”.

Tačiau “YouTube” išlaiko pirmąją vietą pagal bendrą praleistą laiką, o ne pagal vienam naudotojui tenkantį laiką, nes iš viso turi daug daugiau naudotojų.

Apskaičiuota, kad “Google” priklausanti vaizdo įrašų milžinė turi du milijardus mėnesinių naudotojų, o “TikTok” naujausiais viešais duomenimis, 2020 m. viduryje jų buvo apie 700 milijonų.

“App Annie” specializuojasi programų rinkos analizėje.

Jos ataskaitoje pateikiamas “praleisto laiko” rodiklis apima tik “Android” telefonus, tačiau taip pat neapima Kinijos, kur “TikTok”, vietiniu pavadinimu “Douyin”, yra pagrindinė programėlė.

“Masinė auditorija”

“YouTube” vis dar pirmauja “TikTok” pagal bendrą praleidžiamą laiką, įskaitant JK”, – aiškino “Enders Analysis” atstovas Jamie MacEwan.

“YouTube” masinė auditorija reiškia, kad ji pasiekia daugiau demografinių grupių, kurios palyginti mažai naudojasi internetu… ji tiesiog pasiekia visus, kurie naudojasi internetu.”

Pasak jo, labiausiai įsitraukę “YouTube” naudotojai tikriausiai “prilygsta arba pranoksta” “TikTokers” įsitraukimą.

Tačiau “visa tai nereiškia, kad “TikTok” nėra sėkminga”, pridūrė jis.

“TikTok” išleido daug lėšų, kad pritrauktų naudotojų, tačiau, palyginti su kitomis socialinėmis medijomis, jie nebūtinai pasilikdavo ilgam”, – sakė jis.

“Dabar žinome, kad JAV ir Jungtinėje Karalystėje “TikTok” aplenkė “YouTube” ir įveikia “Facebook”… tai didžiulis patvirtinimas.”

“App Annie” ataskaitoje pateikiamas “praleisto laiko” rodiklis apima tik “Android” telefonus, bet taip pat neapima Kinijos, kur “TikTok”, vietiniu pavadinimu “Douyin”, yra pagrindinė programa.

Iš jos matyti, kad Jungtinėje Karalystėje “TikTok” aplenkė “YouTube” dar 2020 m. birželį ir nuo to laiko išlaikė savo pranašumą. Praėjusių metų pabaigoje JAV “TikTok” ir “YouTube” kelis kartus keitėsi vietomis, kol 2021 m. balandžio mėn.

Kiti įmonės stebimi rodikliai rodo didėjančią “TikTok” svarbą.

Tarp socialinių, bendravimo, nuotraukų, vaizdo įrašų ir pramogų programėlių “TikTok” nuo 2020 m. užima daugiausiai parsisiunčiamų programėlių visame pasaulyje. Nuo praėjusių metų ji taip pat konkuruoja su “YouTube” dėl pirmosios vietos pagal vartotojų išlaidas.

Spendy transliacijos

“App Annie” ataskaitoje taip pat teigiama, kad tiesioginių transliacijų programėlės, įskaitant “TikTok”, skatina pinigų, išleidžiamų kūrėjams, augimą.

Ataskaitoje teigiama, kad 2021 m. pirmąjį pusmetį programėlės, kuriose tiesioginės transliacijos yra “svarbi funkcija”, sudarė tris ketvirtadalius pinigų, išleistų 25 populiariausioms socialinėms programėlėms.

Pavyzdžiui, žaidimų svetainėje “Twitch” žiūrovai gali įsigyti “bitų” – virtualios valiutos – ir juos išleisti, kad tiesioginės transliacijos metu “palaikytų” transliuotojus. Arba jie gali nustatyti nuolatinę kūrėjo kanalo prenumeratą mainais į tik prenumeratoriams teikiamus privalumus.

“Tiktok” leidžia naudotojams duoti kūrėjams arbatpinigių “monetomis” – savita “bitų” versija, o “YouTube” vykdo panašias programas savo tiesioginėms transliacijoms.

“Tiesioginės transliacijos skatina socialinių programų įsitraukimo augimą, o tai sudaro prielaidas vartotojų išlaidoms”, – teigia “App Annie”.

Ataskaitoje taip pat atkreipiamas dėmesys į dar vieną praėjusių metų laimėtoją – “Snapchat”.

“App Annie” duomenimis, šios į papildytąją realybę orientuotos susirašinėjimo programėlės atsisiuntimų skaičius už JAV ribų per metus išaugo beveik 30 %, o prieš dvejus metus – 45 %.