Londono fintech startuolis „Revolut” šiandien paskelbė perkopęs 2 milijonų klientų ribą Europoje ir praneša apie planus sudrebinti investavimo rinką: įmonė pati kuria savo pasaulinę platformą, kuri klientams suteiks galimybę investuoti į tokias kompanijas kaip „Apple” ar „Amazon” nemokamai ir vos per kelias sekundes.
„Revolut” programėlės vartotojai galės pasirinkti ir investuoti į Didžiojoje Britanijoje ir JAV listinguojamas kompanijas, taip pat į ETF (biržoje prekiaujamus fondus). Šiuo žingsniu įmonė siekia investavimo sistemą reformuoti kliento naudai, t.y., paversti investavimą į akcijas prieinamu ir įkandamu kiekvienam panaikinant tokius barjerus, kaip aukšti mokesčiai, sudėtingos investavimo platformų sistemos ir varginantys registracijos procesai.
„Paprastai kalbant, mes siekiame investavimo pasaulį sudrebinti taip pat smarkiai, kaip kad sudrebinome tradicinę bankinę sistemą. Brokeriai už kiekvieną operaciją ima vidutiniškai £5.00 mokestį, Lietuvoje šis mokestis bankams siekia ir 10 eurų už vieną operaciją. Be to, jų programos ir sistemos dažniausiai yra nepatogios, sudėtingos ir lėtos. Kaina, nepatogumas ir tam reikalingas laikas yra pagrindinės problemos, kurios atgraso žmones nuo domėjimosi investavimu – tačiau mūsų siūlomas įrankis padarys jį prieinamą masėms”, – teigia Andrius Bičeika, „Revolut” Verslo plėtros vadovas.
„Kaip ir visi kiti „Revolut” produktai, mūsų investavimo įrankis bus pigus, intuityvus ir pilnai valdomas išmaniuoju telefonu – viskas, ko klientai iš mūsų ir tikisi. Tai yra dar vienas žingsnis kuriant vieno langelio principu veikiantį finansinį įrankį, kuris žmonėms padėtų valdyti savo biudžetą, patogiai ir nemokamai atlikti kasdienes finansines operacijas, o taip pat – ir suteiktų prieigą prie tokių dalykų kaip kriptovaliutos bei investavimas”, – kalba A. Bičeika.
„Revolut” taip pat praneša vos per 12 mėnesių savo klientų bazę išauginęs 300%, ir jau viršijęs 2 milijonus, taip tapdamas greičiausiai Europoje augančia fintech kompanija. Kompanija atskleidė, kad kas mėnesį „Revolut” sistemoje atliekamų operacijų vertė siekia 2 milijardus JAV dolerių, o klientų atliktų operacijų skaičius jau viršijo 100 mln.
„Augimo lūžis po pirmojo milijono mums buvo ypač svarbus. Pirmą milijoną klientų pasiekėme per maždaug 2.5 metų veiklos, o antrąjį milijoną – vos per paskutinį pusmetį, nuo lapkričio mėnesio. Prie tokio augimo neabejotinai prisidėjo ir visa eilė naujų produktų – išmaniųjų prietaisų bei kelionių draudimai, prieiga prie kriptovaliutų, vienkartinės virtualios kortelės – bei augantis žmonių nepasitenkinimas tradiciniais bankais ir jų mokesčiais”, – kalba „Revolut” verslo plėtros vadovas.
Daugiausiai „Revolut” klientų vis dar gyvena Didžiojoje Britanijoje – čia jų skaičius viršija 900,000. Antroje vietoje išsilaiko Prancūzija, o ilgą laiką trečia didžiausia rinka buvusią Lietuvą (su daugiau kaip 100 000 klientų) neseniai aplenkė staigų augimą demonstruojanti Lenkija. Artimiausi įmonės planai apima plėtrą į JAV, Kanadą, Singapūrą, Honkongą, Australiją ir Naująją Zelandiją.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas