Remiantis naujais duomenimis, “Roblox” yra daugiausiai uždirbantis “iPhone” žaidimas Jungtinėse Valstijose – kasdien jis uždirba daugiau nei 3 mln. dolerių. Tai 92 mln. dolerių per mėnesį ir daugiau nei 1 mlrd. dolerių per metus.
Pagal naujus skaičius, kuriais pasidalijo “Finbold”, “Roblox” gerokai išsiveržė į priekį, o “Clash of Clans” užima antrąją vietą su 1,9 mln. dolerių per dieną. Didžiausių žaidimų trejetuką užbaigia “Candy Crush Saga” su 1,5 mln. dolerių dienos pajamomis. Į šiuos skaičius įeina žaidimo pirkimo kaina, jei tokia yra, taip pat pirkiniai programėlėse, kuriuos žmonės perka.
Remiantis “Finbold” gautais duomenimis, 2021 m. birželio mėn. duomenimis, dešimt pelningiausių “iPhone” žaidimų JAV per dieną vidutiniškai generuoja 11,2 mln. dolerių pajamų, o tai sudaro 336,2 mln. dolerių kiekvieną mėnesį.
Kaip ir galima įsivaizduoti, Finboldas rodo pirštu į COVID-19, kuris yra tokių beprotiškų skaičių priežastis. Sunku prieštarauti ir dėl to, kad žmonės ieško naujų būdų pramogauti sau ir, dar svarbiau, savo vaikams.
Plačiai paplitus saviizolicija privertė daugumą žmonių ieškoti pramogų skaitmeninėse platformose, o dėl didelės išmaniųjų telefonų skvarbos mobilieji žaidimai tapo patogiu pasirinkimu. Pajamos yra galimas rodiklis, kad žaidimai pasinaudojo dėl pandemijos atsiradusiu teigiamu poveikiu.
Atrodo, kad klausimą “ar verta žaisti “Roblox Premium” užduodantys žmonės pastaraisiais mėnesiais labai stipriai apsisprendė.
Roblox yra labai populiarus dėl daugelio priežasčių, ne tik dėl didžiulės per jo platformą siūlomų žaidimų įvairovės. Nesvarbu, ar norite žaisti automobilių lenktynių žaidimą, ar bėgioti kliūčių ruože, kažkas jau sukūrė jį už jus.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas