VR objektyvų gamintojai ruošiasi dideliems “Facebook” ir “Sony” užsakymams.
Kol mes dar ilgai žaisime geriausius “Quest 2” žaidimus, VR lęšių gamyklos dirbs kurdamos dar geresnę aparatinę įrangą, nei turime dabar. Kadangi “Oculus Quest 2” įžengia į antruosius gyvavimo metus, tiekimo grandinės analitikai mano, kad sulauksime “Oculus Quest 3” pasirodymo lentynose. Tai arba “Oculus Quest Pro”, priklausomai nuo to, kokia bus “Facebook” akinių strategija.
Tuo tarpu tas pats Taivano lęšių gamintojas “Yujingguang” taip pat vykdys užsakymus “Sony PlayStation VR 2”, kuri, kaip manoma, taip pat pasirodys 2022 m. antroje pusėje. Visa tai teigiama “Android Central” matytame pranešime, kurį parašė tiekimo grandinės analitikas Ming-Chi Kuo. Pastaboje M. M. Kuo suskaičiavo užsakymų skaičių ir bendrą atitinkamų lęšių kainą. M. Kuo apskaičiavo, kad dabartiniai VR objektyvai kainuoja 6-8 kartus brangiau nei išmaniojo telefono objektyvas, o naujos kartos objektyvų gamyba kainuos dar brangiau.
Dalis šių išlaidų atsiranda dėl to, kad lęšius sunku pagaminti, nes jie yra sudėtingo gamybos proceso dalis. Kadangi gaminami naujos kartos lęšiai, kurie yra brangesni už dabartinius, iš abiejų naujų akinių tikimės didesnio aiškumo ir platesnio matymo lauko. Kuo teigia, kad “Yujingguang” šiuo metu gamina apie 50 % dabartinių “Facebook” lęšių “Oculus Quest 2”, ir tikimasi, kad ir toliau gamins apie 50 % tiek “Facebook”, tiek “Sony” naujų VR akinių lęšių šiems 2022 m. produktams.
Be to, Kuo teigia, kad “PSVR 2” turėtų turėti ne tik kokybiškesnius lęšius, bet ir 4 akinių kameras, taip patvirtindamas gandus, kad “PSVR 2” turės ne televizoriuje sumontuotą kamerą, o vidinį sekimą. Nors konkrečių PSVR 2 lęšių užsakymų pardavimų skaičių nepateikta, Kuo mano, kad “Facebook” užsakymų padaugės, nurodydamas didesnius Oculus Quest 3 pristatymo lūkesčius. 2022 m. šis skaičius esą svyruos tarp 18-20 mln. vienetų, o Kuo tikisi, kad 2021 m. bus pristatyta 8-9 mln.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas