2012 m. “Torn Banner Studios”, sukūrusi žaidimą “Chivalry”, daugiau ar mažiau išrado pirmojo asmens kovos artimoje aplinkoje žanrą: Medieval Warfare”, kuriame buvo vaizduojamos įgūdžiais paremtos artimos kovos fantastiniuose mūšio laukuose. Žaidimas tapo didžiuliu hitu, kuris daugelį metų džiaugėsi masine žaidėjų baze, tačiau žaidimas nebuvo be problemų. Kai kurios animacijos buvo gana keistos, be to, buvo nemažai klaidų.
Po devynerių metų “Torn Banner Studios” sugrįžo ir pristatė “Chivalry 2” – tęsinį, kuriuo siekiama išplėsti tai, dėl ko originalus žaidimas buvo puikus, ir kartu ištaisyti jo problemas.
Po to, kai “Chivalry 2” intensyviai žaidžiau per premjeros savaitę, galiu drąsiai teigti, kad tęsinys yra puikus. Nors yra tam tikrų problemų, kurios tai vienur, tai kitur atima malonumą, apskritai žaidimo patirtis yra absoliutus hitas, kurį galiu rekomenduoti žmonėms.
The Good
- Nuostabi įgūdžiais paremta kova
- Gerai subalansuotos klasės
- Masiniai 64 žaidėjų mūšiai
- Puikus pateikimas ir atlikimas
The Bad
- Trūksta pritaikymo
- Kai kurios animacijos sunkiai įskaitomos
“Chivalry 2”: kas jums patiks
Didelis “Chivalry 2” privalumas – gili ir sudėtinga kovos sistema, ir taip buvo reklamuojama ne be priežasties: ji labai gera. “Chivalry 2” žaidėjai gali atlikti daugybę judesių, įskaitant pjūvius, smūgius ir smūgius iš viršaus, kurių kiekvienas turi skirtingą greitį ir žalos vertę, priklausomai nuo naudojamo ginklo. Žaidėjai taip pat gali naudoti savo ginklą atakoms atremti, o tai labai svarbu gynybai. Blokus galima laikyti, tačiau trūkumas tas, kad tai darant prarandama ištvermė, todėl skatinama atidžiai planuoti savo blokus ir vengti virtimo.
Taip pat yra tokių mechanikų, kaip gudrybės, smūgiai, atakos morfai, vilkimas ir kitos, kurias galite naudoti norėdami suklaidinti priešininko gynybos laiką arba pramušti blokus, tačiau šie judesiai bus atremti tiesiogine ataka, nes jie atliekami lėčiau. Tai reiškia, kad kova tarp dviejų žaidėjų yra strateginis proto žaidimas, kai reikia perskaityti priešininką ir bandyti suprasti, ką jis ketina daryti, kad galėtumėte atitinkamai reaguoti.
Popieriuje tai skamba sudėtingai, bet kai ją perprantate, iš tikrųjų tai paprasta sistema, kurią lengva išmokti, bet sunku įvaldyti – manau, to turėtų siekti kiekvienas įgūdžiais paremtas žaidimas. Sistema taip pat puikiai veikia ir dvikovose, ir masiniuose 64 žaidėjų tikslo mūšiuose, nors pastarosios situacijos daug chaotiškesnės (gerąja prasme). Didesniuose žaidimo režimuose turite jaudintis ir galvoti, ką vienu metu daro keli priešai ir sąjungininkai, todėl susidaro įdomios komandinio darbo situacijos, kai kartu su sąjungininku galite sugriauti priešininko gynybą, arba didvyriškos akimirkos, kai meistriškai atremiate kelis smūgius vienu metu, o paskui kaip įgudęs riteris sėkmingai nukertate kelis priešus. Tokiuose didelio masto mūšiuose “Chivalry 2” mechanika spindi ryškiausiai ir būtent juose man buvo smagiausia įgyvendinti savo viduramžių kovų fantazijas.
Žaidėjai gali pasirinkti žaisti keturiomis skirtingomis klasėmis, o kiekviena klasė turi tris poklasius ir kelis skirtingus ginklus, todėl žaidėjai gali laisvai pritaikyti savo ekipuotę pagal savo žaidimo stilių. Pavyzdžiui, pėstininkas yra vidutiniškai šarvuotas kareivis, naudojantis lėtus, tolimos kovos ginklus, pavyzdžiui, halberdas; avangardas yra vidutiniškai šarvuotas artimo nuotolio kovotojas, naudojantis sunkiuosius ginklus, pavyzdžiui, kirvius ir durklus; riteris yra sunkiai šarvuotas tankas, darantis padorią žalą kalavijais ir galintis atlaikyti daugybę bausmių; o lankininkas yra paramos iš toli klasė, turinti lengvus šarvus, silpną atsarginį dalgį artimai kovai ir ilgą lanką, kuriuo galima palaikyti priekinę liniją strėlių ugnimi. Kiekviena klasė yra labai gerai subalansuota, turi stipriųjų ir silpnųjų pusių, prie kurių žaidėjai turi prisitaikyti, o “Chivalry 2” yra nustatyti klasių apribojimai, kad mūšio laukas išliktų įvairus.
“Chivalry 2” pateikimas ir veikimas taip pat puikus. Pusiau stilizuota žaidimo išvaizda puikiai dera prie chaotiško artimos kovos veiksmo, o puikūs kraujo ir kraujosruvų efektai kartu su puikiu garso dizainu iš tiesų sukuria smurto ir žiaurumo įspūdį. Šis kokybiškas pateikimas didžiąja dalimi yra priežastis, kodėl aš galiu atsipalaiduoti ir smagiai mėgautis “Chivalry 2” skerdynėmis net tada, kai žaidžiu ne taip gerai.
Be to, “Chivalry 2” veikia labai gerai, o tai puiku, nes originalaus žaidimo veikimas buvo gana padrikas ir buvo nemažai klaidų. Yra keletas nedidelių kadrų spartos kritimų, kai visi rungtynių dalyviai vienu metu kovoja vienoje vietoje, tačiau apskritai žaidimas pasiekia stabilų, tvirtą 60 FPS (30 FPS Xbox One/PS4).
Kas jums nepatiks:
Nors apskritai “Chivalry 2” man patinka, yra du dalykai, kuriuos norėčiau, kad jis būtų geresnis. Pirmasis yra pritaikymo sistema, kurios trūksta. Palyginti su artimiausiu “Chivalry 2” konkurentu “Mordhau”, kuris starto metu turėjo daugybę skirtingų šarvų rinkinių, “Chivalry 2” siūlo tik keletą (bent jau yra daugybė galimybių pritaikyti savo veikėjo veidą). Man tai buvo apmaudu, nes esu didelis viduramžių šarvų fanatikas, tačiau tai nėra esminis dalykas, nes pats žaidimas vis tiek yra puikus. Tikėkimės, kad “Torn Banner” ateityje sugebės pridėti daug naujų šarvų.
Antra, kai kurios kovos animacijos gali būti sunkiai įskaitomos, todėl kartais kova gali būti šiek tiek nepatogi. Ypač smūgio animacijos su ne kalavijais ginklais atrodo šiek tiek keistai, nors yra keletas pjaunančiųjų animacijų, kurios taip pat atrodo šiek tiek nevykusios. Šios animacijos vis dar lenkia originaliojo “Chivalry”, tačiau jos galėtų būti geresnės. Apskritai tai nėra didelė problema, ypač kai prie animacijų priprantama, bet vis dėlto verta į tai atkreipti dėmesį.
Ar turėtumėt išbandyti?
Nors trūksta pritaikymo sistemos ir kai kurios nepatogios animacijos šiek tiek sumenkina žaidimo patirtį, “Chivalry 2” vis tiek yra puiki pramoga žaisti valandų valandas dėl neįtikėtinai smagios artimos kovos ir puikaus pateikimo. Tai vienas geriausių 2021 m. “Xbox” žaidimų, ir nors jis jokiu būdu nėra tobulas, ketinu mėgautis žaisdamas jį dar daugelį mėnesių, o gal net metų, ypač milžiniškame 64 asmenų režime. Jei kada nors norėjote pasijusti kaip chaotiškas riteris kruviname mūšio lauke, šis žaidimas kaip tik jums.
4.5 out of 5
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas