Per pastaruosius kelerius metus “Facebook” nusipirko keletą virtualios realybės žaidimų studijų, o penktadienį savo portfelį papildė dar viena – įsigijo Sietle įsikūrusią “BigBox VR”.
Pagrindinis studijos žaidimas “Population: One” buvo vienas iš didžiųjų “Facebook” akinių “Oculus Quest 2” išleidimų po starto ir yra gana tiesioginis “Fortnite” klonas, kuriame nukopijuoti keli pagrindiniai žaidimo metodai, pritaikant juos unikaliems virtualios realybės judesiams ir įnešant savo istoriją bei meno stilių.
Kaip ir daugumos šių studijų įsigijimų atveju, sąlygos nebuvo atskleistos. Crunchbase duomenimis, “BigBox” surinko 6,5 mln. dolerių, o finansavimą skyrė “Shasta Ventures”, “Outpost Capital”, “Pioneer Square Labs” ir “GSR Ventures”.
“POP: ONE į VR sceną įsiveržė vos prieš devynis mėnesius ir nuolat užima vieną geriausių pozicijų “Oculus” platformoje.
Žaidimų techninės įrangos platformos savininkui nėra neįprasta kurti savo studijas, kurios kuria platformos ekskliuzyvus, tačiau VR pasaulyje viskas šiek tiek kitaip, nes “Facebook” turi nedaug realių konkurentų.
Nors daugelis “Oculus Studios” kūrėjų ir toliau kuria “Valve” parduotuvei “Steam” skirtus žaidimus, kurie yra prieinami su trečiųjų šalių ausinėmis, dauguma “Facebook” nepriklausančių VR platformų, atrodo, sudaro vis mažesnę bendro VR pyrago dalį, nes buvo išstumtos iš rinkos dėl “Facebook” agresyvaus masinės rinkos auditorijos siekio. “Facebook” “Oculus Quest 2” kainuoja 299 dolerius ir bendrovė teigė, kad per pirmuosius kelis mėnesius buvo parduota daugiau nei visi ankstesni įrenginiai kartu sudėjus.
Balandžio mėn. “Facebook” įsigijo “Downpour Interactive”, VR šaudyklės “Onward” kūrėją.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas