Powered by Wetter2.com
November 22, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Apple” samdo buvusį “Canoo” generalinį direktorių, stiprindami elektromobilių projektą

“Apple” įdarbino Ulrichą Kranzą, buvusį BMW vadovą ir neseniai pasitraukusį elektromobilių startuolio “Canoo” generalinį direktorių bei vieną iš įkūrėjų. Pranešama, kad Kranzas dirbs prie Silicio slėnio milžinės elektromobilio, vadovaujamas Dougo Fieldo, buvusio “Tesla” vadovo, kuris vadovauja kasdienei projekto, kurio kodinis pavadinimas “Project Titan”, veiklai. Apie tai, kad Kranzas prisijungė prie “Apple”, pirmasis pranešė “Bloomberg”.

Kranzas buvo vienas iš vadovų, padėjusių pradėti gaminti visiškai elektrinį BMW hečbeką i3 ir hibridinį sportinį automobilį i8. Netrukus po to, kai 2016 m. pabaigoje jis paliko Vokietijos automobilių gamintoją, kartu su kitu BMW vadovu Stefanu Krause jis buvo paskirtas padėti atsigręžti į sunkumus patiriantį elektromobilių startuolį “Faraday Future”. Tačiau pora susipyko su “Faraday Future” įkūrėju, todėl 2017 m. pabaigoje jie pasitraukė ir įkūrė įmonę, kuri galiausiai tapo “Canoo”.

Kranzas, Krause ir dar keli emigrantai iš BMW ir kitų senųjų automobilių gamintojų sugalvojo visiškai elektrinį furgoną, kurį planavo pardavinėti tik prenumeratos pagrindu. Mikroautobusas buvo suprojektuotas aplink kompaktišką modulinę platformą, į kurią įėjo akumuliatorių blokas, elektros varikliai ir iš esmės visa transporto priemonės elektronika, kurią “Canoo” tikėjosi parduoti arba licencijuoti kitiems gamintojams.

“Canoo” elektromobilių platformos pristatymas buvo pakankamai patrauklus, kad 2020 m. pradžioje “Apple” su startuoliu surengė derybas. Tačiau galiausiai abiejų bendrovių derybos nutrūko, nes “Canoo” norėjo investicijų o “Apple” domino įsigijimas. “Canoo” taip pat buvo sudariusi susitarimą su “Hyundai” dėl platformos pagrindu kuriamų transporto priemonių, tačiau vėliau startuolis šio susitarimo atsisakė.

Dabar Kranzas yra labai didelės “Apple” komandos, kuri kuria elektrinę autonominę transporto priemonę, vadovas. Šį projektą “Apple” pradėjo 2014 m., tačiau jis buvo ne kartą peržiūrėtas, o vienu metu bendrovė daugiausia dėmesio skyrė tik autonominių technologijų kūrimui. Tačiau per pastaruosius metus “Apple” grįžo prie bandymų kurti transporto priemonę ir, kaip pranešama, vedė derybas su keliais automobilių gamintojais bei baterijų bendrovėmis, pavyzdžiui, Kinijos CATL.

Kranzas buvo tik vienas iš kelių aukščiausio lygio vadovų, kurie per pastaruosius metus paliko “Canoo”. Praėjusiais metais pasitraukė Krause, kuris buvo pirmasis “Canoo” generalinis direktorius. Šiais metais, po startuolio susijungimo su specialios paskirties įsigijimo bendrove (SPAC), taip pat pasitraukė “Canoo” vyriausiasis finansininkas ir vyriausiasis teisininkas. Penki iš devynių pradinių įkūrėjų liko dirbti bendrovėje, o išvykusius pakeitė žmonės, artimi naujajam bendrovės generaliniam direktoriui Tony Aquilai, kuris pradėjo dirbti po to, kai “Canoo” tapo vieša po SPAC susijungimo.

Nuo to laiko T. Aquila pakeitė “Canoo” veiklos kryptį, atsisakydamas prenumeratos modelio idėjos, ir sutelkė dėmesį į komercinių elektrinių transporto priemonių, skirtų mažoms įmonėms, kūrimą. Akvila išsamiai išdėstė savo pokyčius bendrovėje per pirmąjį “Canoo”, kaip viešosios bendrovės, pokalbį su investuotojais kovo mėn. Kranzas tame pokalbyje nedalyvavo, nors tuo metu vis dar buvo generalinis direktorius. Kaip “The Verge” pirmą kartą pranešė praėjusių metų pabaigoje, dėl Kranzo sutarties su “Canoo” buvo iš naujo deramasi dėl SPAC susijungimo.