Jungtinės Karalystės Konkurencijos ir rinkų institucijai (CMA) pavyko pasiekti, kad “Google” prisiimtų tam tikrus įsipareigojimus dėl alternatyvų, susijusių su trečiųjų šalių slapukų pakeitimu “Chrome” interneto naršyklėje, plėtojimo.
Penktadienį CMA paskelbtuose įsipareigojimuose, dėl kurių iki liepos 8 d. gali būti teikiamos viešos pastabos, o vėliau jie taps galutiniais, numatyta, kad “Google” įtrauks priežiūros instituciją į privatumo smėlio dėžės, kuri siūloma kaip alternatyva dabartinėms žiniatinklio sekimo technologijoms, kūrimą.
CMA jau išreiškė nepasitenkinimą dėl kitos galimos “Google” alternatyvos trečiųjų šalių slapukams, vadinamosios FLoC, kurią šiuo metu bando mažuma “Chrome” naudotojų, teigdama, kad ji gali suteikti “Google” pranašumą prieš konkurentus.
Atsakydamas į CMA pranešimą, “Google” teisės direktorius Oliveris Bethellas (Oliver Bethell) teigė, kad bendrovė “džiaugiasi galimybe bendradarbiauti su priežiūros institucija”.
Sveikintinas žingsnis
Naujausias CMA pranešimas paskelbtas po to, kai 2021 m. pradžioje buvo pradėtas privatumo smėlio dėžės tyrimas, gavus skundų iš įmonių, kurios baiminosi, kad “Google” pasiūlymai gali trukdyti konkurencijai skaitmeninės reklamos srityje.
“Tokių technologijų milžinių kaip “Google” atsiradimas konkurencijos institucijoms visame pasaulyje iškėlė naujų iššūkių, kuriems spręsti reikia naujo požiūrio”, – sakė CMA vadovas Andrea Coscelli.
Ji pridūrė, kad tai privertė CMA imtis “vadovaujančio vaidmens” ir apibrėžti savotiškus reguliavimo institucijų, dirbančių su technologijų įmonėmis, etalonus, siekiant “formuoti jų elgesį ir apsaugoti konkurenciją vartotojų naudai”.
Tačiau advokatų kontoros “Preiskel & Co” antimonopolinės praktikos vadovas Timas Cowenas agentūrai “Reuters” teigė, kad CMA turi elgtis atsargiai ir deramai rūpestingai.
“Jei CMA bus pasiūlyti įsipareigojimai, ji turi juos labai atidžiai išnagrinėti – užtikrinti, kad jie būtų praktiškai naudingi – ir pakeisti “Google” elgesį”, – patarė T. Cowenas.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas