Didelėms technologijų bendrovėms vis dažniau investuojant į podkastus, “Spotify” ketvirtadienį paskelbė įsigijusi startuolį “Podz”, kuris daugiausia dėmesio skiria dirbtinio intelekto technologijoms, kad pagerintų garso turinio paiešką. Įmonė nori integruoti “Podz” technologijas, kad galėtų plėtoti savo podkastų platformą.
Įsigijimas buvo patvirtintas anksčiau šiandien “Spotify Newsroom”. “Podz” buvo sukurta siekiant padėti naudotojams atrasti naujų podkastų, naudojant išmanųjį kanalą, pagrįstą mašininiu mokymusi ir dirbtiniu intelektu. Programėlė automatiškai generuoja trumpus 60 sekundžių trukmės klipus, kuriuose išryškinamos geriausios kiekvieno podkasto akimirkos, kurios vartotojui gali pasirodyti įdomios.
Pasak “Spotify”, tokia technologija bus įdiegta jos pačios platformoje, siekiant pagerinti naudotojų naujų podkastų atradimo būdą.
Beveik dešimtmetį “Spotify” mašininio mokymosi ekspertai daugiausia dėmesio skiria garso įrašų atradimo tobulinimui, tačiau dar reikia nuveikti daugiau. Manome, kad “Podz” technologija papildys ir paspartins “Spotify” kryptingas pastangas skatinti atradimus, pateikti klausytojams tinkamą turinį tinkamu laiku ir paspartinti šios kategorijos augimą visame pasaulyje.
Įdomu tai, kad šis pranešimas pasirodė praėjus dienai po to, kai “Facebook” patvirtino, kad birželio 22 d. į savo socialinį tinklą perkels podkastus. Socialiniame tinkle “Facebook” kūrėjai taip pat turės galimybę kurti išmaniuosius trumpus klipus, skirtus podkastams reklamuoti.
Kompanija “Apple” taip pat daugiau investuoja į podkastus, po to, kai balandžio mėn. su “iOS 14.5” buvo pristatyta pertvarkyta programėlės “Podcasts” versija, o šios savaitės pradžioje atsirado galimybė užsisakyti mokamus podkastus. “Apple” tikisi, kad mokamų podkastų kūrėjai bus labiau motyvuoti teikti klausytojams išskirtinį turinį, pavyzdžiui, be reklamos ar net papildomus epizodus.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas