Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Instagram pristato reklamas “Reels”

Šią savaitę “Instagram”, trumpai išbandžiusi reklamas ritėse pasirinktose rinkose, paskelbė, kad pagaliau pradės jas diegti visame pasaulyje. Skelbimai buvo išbandyti Australijoje, Brazilijoje, Vokietijoje ir Indijoje. Kaip ir “Stories” bei “Instagram Feed”, skelbimai taps dar vienu milijardą vartotojų turinčio socialinio tinklo pajamų šaltiniu.

Kaip ir kitų formatų skelbimai, tai, kas bus rodoma “Reel”, atrodys kaip ir bet kuris kitas “Reel”. Skelbimai bus rodomi iki 30 sekundžių. Vartotojai taip pat galės komentuoti ar dalytis “Reels” skelbimais, kaip ir bet kuriuo kitu “Reel”. Jei naudojotės “TikTok”, tai nesiskiria nuo to, kaip šioje platformoje taip pat rodomi skelbimai.

“Facebook” skelbimus patalpins visur, kur tik galėsite pasiekti “Reels”. Tai gali būti “Stories” kanalas arba skirtukas “Explore”. Kol būsite nesibaigiančioje slankiojančioje “Reels” naršyklėje, galėsite juos matyti.

Tradiciškai “Instagram”, kaip ir “Facebook”, pajamos priklauso nuo reklamų. Skelbimų atėjimas į ritinius buvo neišvengiamas ir daugelio nepageidaujamas. Bendrovė teigia, kad “šie skelbimai padės įmonėms pasiekti didesnę auditoriją, leis žmonėms atrasti įkvepiantį naują prekių ženklų ir kūrėjų turinį”.

Be “Instagram”, “Facebook” taip pat perkels reklamas į “Stories” pagrindinėje “Facebook” platformoje. Bendrovė teigia, kad tokiu būdu planuoja leisti kūrėjams užsidirbti iš savo turinio.