Korėjos automobilių gamintoja “Hyundai” įsigijo kontrolinį “Boston Dynamics”, JAV įsikūrusios robotų šunų ir kitų humanoidinių robotų gamintojos, kadaise priklausiusios “Google” patronuojamajai bendrovei “Alphabet”, akcijų paketą.
Remiantis naujausiu “Bloomberg” pranešimu, 2017 m. “Alphabet” pardavė “Boston Dynamics” bendrovei “SoftBank” už maždaug 165 mln. dolerių, tačiau jos veiklos sąnaudos kasmet jai kainavo 150 mln. dolerių, todėl 2020 m. pabaigoje buvo pradėtos derybos dėl verslo pardavimo “Hyundai”.
Gruodį “Hyundai” paskelbė apie 1,1 mlrd. dolerių vertės sandorį dėl 80 % “Boston Dynamics” kontrolinio akcijų paketo įsigijimo.
Bendrovė “Boston Dynamics”, ko gero, geriausiai žinoma dėl savo roboto šuns Spoto, kuris praėjusiais metais tapo komerciškai prieinamas. Ji taip pat gamina šiek tiek mažiau bauginantį robotą Stretchą, skirtą dėžėms sandėlio grindyse pernešti. Tuo tarpu Spot buvo “išmokytas” sekti paskui žmones.
Hyundai Motor Group teigė, kad tikisi, jog “bendrovių sinergija paspartins pažangiausios robotikos, pasižyminčios pažangiomis judėjimo, manipuliavimo ir matymo galimybėmis, kūrimą”.
“Hyundai” užbaigė sandorį gavusi reguliavimo institucijų leidimą.
Singapūras per pirmąją pandemijos apribojimų bangą “Spot” dislokavo parke, kad padėtų užtikrinti žmonių socialinį atstumą. Automobilių gamintoja “Ford” eksperimentavo su “Spot” savo Van Dyke transmisijų gamykloje, kad užfiksuotų gamyklos duomenis ir matavimus, padėsiančius pertvarkyti liniją. Šuo robotas vaikšto po gamyklą, kad užfiksuotų duomenis apie gamyklą, kai “Ford” kuria naują inžinerinį modelį.
Bendrovė “Hyundai” išleido naują vaizdo įrašą apie Spotą ir kitus robotus, kuriuo siekiama sukurti švelnesnį ir draugiškesnį žmonijos labui dirbančių robotų įvaizdį.
Draugiškesniame “Hyundai” Spot vaizdo klipe rodomas šuo robotas, vedžiojantis aklą žmogų po parką, Spot planšetėje gydytojui atneša medicinines ataskaitas, o humanoidinis robotas šoka su jauna mergaite parke. Visa tai susiję su robotų įvaizdžio kūrimu siekiant pagerinti žmoniją, o ne su dažnai kartojamu pasakojimu, kad robotai atima darbo vietas.
“Robotikos srityje [Hyundai] grupė siekia kurti pažangias technologijas, kurios pagerintų žmonių gyvenimą ir skatintų saugumą, taip įgyvendindama žmonijos pažangą”, – sakė “Hyundai”.
Įgyvendindama naująją judumo strategiją, “Hyundai” taip pat kuria robotizuotą “vaikščiojantį automobilį”. Praėjusiais metais ji parodė savo “Elevate UMV” (“Ultimate Mobility Vehicle”), kuris judėjo ne taip sklandžiai kaip “Spot”. Nepaisant to, “Hyundai” teigė, kad vaikščiojantis automobilis galėtų būti naudingas paieškos ir gelbėjimo darbams, taip pat padėti žmonėms, kuriems sunku vaikščioti, patekti į savo automobilį be keltuvų ar rampų.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas