Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

STALKER 2: Heart of Chernobyl” Xbox, PC: Stalker istorija, išleidimo data ir viskas, ką reikia žinoti

STALKER serija visada buvo populiarus pasirinkimas PC žaidėjams, ieškantiems stiprios nelinijinės šaudyklės su siaubo elementais, tačiau ši frančizė ne itin paseno. Dėl to daugelis tikėjosi modernesnės STALKER patirties, kurioje būtų kokybiška grafika, patobulintos žaidimo sistemos ir detalesnis bei turtingesnis atviras pasaulis. STALKER 2 yra atsakas į šiuos troškimus – ir šį kartą STALKER pasirodys ir “Xbox” konsolėje. Štai viskas, ką reikia žinoti apie būsimą žaidimą.

STALKER 2 iš pradžių buvo atskleistas 2018 m. “GSC Game World” “Twitter” paskyroje. Nuo to laiko kūrėjas intensyviai dirbo prie žaidimo, kurdamas jį “Unreal Engine” varikliu ir naudodamas fotogrametriją aplinkoms bei judesio fiksavimą animacijoms, rašoma klausimyne ir atsakymuose.

Per “Xbox Series X July 2020” renginį pirmą kartą STALKER 2 išvydome naujame žaidimo treileryje, kurį galite pažiūrėti viršuje.

Kokia STALKER 2: Heart of Chernobyl” istorija ir aplinka?

STALKER 2 veiksmas vyksta išgalvotoje Černobylio uždraustosios zonos versijoje, kurioje 2006 m. vėl paslaptingai sprogo elektrinė, sukeldama keistus antgamtinius įvykius, prieštaraujančius bet kokiems moksliniams argumentams, ir siaubingus mutavusius žvėris, kurie pradėjo klajoti. Kaip teigiama treilerio vaizdo aprašyme, pagrindinis veikėjas yra vardu Skif.

Dėl antrojo sprogimo buvo sukurti specialūs daiktai, vadinami artefaktais. Šie artefaktai juos turintiems žmonėms suteikia ypatingą poveikį, pavyzdžiui, apsaugą nuo radiacijos arba didesnį natūralų gijimą. Kadangi šie artefaktai yra labai vertingi, daugelis žmonių užsidirbo pragyvenimui slapta patekdami į zoną, kad galėtų juos rinkti ir parduoti išoriniam pasauliui. Kai kurie iš jų Zonoje taip pat yra sukūrę frakcijas, pavyzdžiui, “Duty”, kurią sudaro daugiausia buvę Ukrainos kariai, norintys apsaugoti pasaulį nuo Zonos pavojų. Visi žmonės, veikiantys Zonos ribose, vadinami Stalkeriais.

Minėtame klausimų ir atsakymų skyriuje “GSC Game World” teigė, kad žaidimas pasižymės “epine, nelinijine istorija”, kurią tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu lems žaidėjų pasirinkimas. Tai atitinka STALKER serijos prekės ženklą, nes visų trijų ankstesnių žaidimų – “Shadow of Chernobyl”, “Clear Sky” ir “Call of Pripyat” – istorijoms didelę įtaką darė žaidėjų pasirinkimas. Bendrovė “GSC Game World” taip pat pareiškė, kad norint mėgautis STALKER 2 istorija ar ją suprasti, nebūtina žaisti šių žaidimų.

Per 2021 m. E3 parodą buvo atskleista, kad STALKER 2 buvo pervadintas į STALKER 2: Heart of Chernobyl.

Ko galime tikėtis iš STALKER 2: Heart of Chernobyl” žaidimo eigos?

STALKER serija pasižymi siaubo ir šaudyklinio žaidimo mišiniu. Originaliuose STALKER žaidimuose susidūrimai buvo kuriami taip, kad jaustųsi intensyvūs ir nervingi. Nesvarbu, ar kovojote su baisiais antgamtiniais mutantais, ar su sunkiai ginkluotų samdinių būriais, visada jautėte, kad bet kurią akimirką galite žūti, nes zona buvo pavojinga. Todėl sėkmę lėmė tinkamas naudojimasis priedanga ir ginklų bei šarvų priežiūra.

Taip pat buvo ir lengvų išgyvenimo elementų, tokių kaip alkis ir radiacijos lygis, kuriuos reikėjo kontroliuoti maistu ir vaistais. Pagal struktūrą žaidimai buvo nelinijiniai, nes pasaulį sudarė mažesni žemėlapiai, sujungti į atvirą pasaulį.

Remiantis tuo, ką žinome apie STALKER 2, galima teigti, kad jis seks ankstesnių žaidimų pėdomis ir suteiks panašaus tipo patirtį. GSC Game World apibūdina žaidimą kaip “unikalų FPS, įtraukiančio simuliatoriaus ir siaubo mišinį su išties tiršta atmosfera” ir teigia, kad jis pasiūlys “vieną didžiausių atvirų pasaulių iki šiol”. Be to, žaidimas taip pat apibūdinamas kaip pasižymintis “greita dekoracijų kaita, grėsmingais kraštovaizdžiais ir visur tvyrančiu neišvengiamo pavojaus jausmu, lydimu vos girdimo gitarų garso takelio”. “GSC Game World” taip pat patvirtino, kad, be visko, kas jau buvo matoma senesniuose žaidimuose, žaidime bus ir naujų vietovių, mutantų, artefaktų ir anomalijų (antgamtinių aplinkos pavojų, pavyzdžiui, elektros laukų). Naujausiame kūrėjų dienoraštyje rašoma, kad žaidėjai galės naudotis ir naujais ginklais, apranga ir frakcijomis. Be to, “GSC Game World” įsipareigoja padaryti STALKER 2 kuo draugiškesnį modifikacijoms, o tai pradžiugins asmeninių kompiuterių žaidėjų bendruomenę.

Teigiama, kad “Xbox Series X” liepos mėnesio renginyje parodytas STALKER 2 treileris parodo, kaip žaidimas atrodys pasirodymo metu. Kompanija “GSC Game World” patvirtino, kad priekaba buvo sukurta variklyje ir joje panaudoti žaidimo modeliai, taip pat teigė, kad ji “demonstruoja tokį patį grafikos ir atmosferos lygį, kokį siekiame pasiekti išleidimo metu”. Taip pat žinome, kad STALKER 2 palaikys spindulių sekimą. Minėtame kūrėjų dienoraštyje parodyti nauji ginklai ir apranga taip pat yra neįtikėtinai aukštos kokybės. Juokinga, kad žaidime netgi bus įdiegtas “tinkintų dantų įrankis”, kuris užtikrins, kad kiekvienas NPC pasaulyje turės unikalų dantų rinkinį.

Per “Xbox E3 2021” parodą buvo parodytas visiškai naujas STALKER 2 žaidimo treileris, kuriame netrūko pašėlusių susišaudymų, pavojingų anomalijų ir įdomių dialogų tarp įvairių NPC. Remiantis tuo, ką joje pamatėme, atrodo, kad STALKER 2 yra modernizuota patirties, kuri seniai sužavėjo tiek daug žaidėjų, versija.

STALKER 2: Heart of Chernobyl” išleidimo data, kainos ir platformos

Šiuo metu STALKER 2 išleidimo data yra 2022 m. balandžio 28 d. Ši išleidimo data buvo paskelbta per “Xbox E3 2021” pristatymą po to, kai baigėsi žaidimo treileris.

Kalbant apie kainą, žinome, kad STALKER 2 kainuos 60 JAV dolerių ir bus galima įsigyti “Xbox Game Pass” jau pirmąją dieną. Be to, STALKER 2 pasirodys ir asmeniniams kompiuteriams, ir “Xbox X” serijos konsolėms kaip išskirtinis konsolės starto žaidimas. Tai pirmas kartas, kai STALKER pasirodo konsolei, o tai neabejotinai jaudina “Xbox” gerbėjus. Žaidimą taip pat galima užsisakyti jau dabar.