Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Microsoft” išsamiai paaiškino, kaip “Windows 11” sukurta žaidėjams

“Microsoft” išsamiai aprašė, kaip “Windows 11” sukurta žaidėjams, ir pateikė naujų patobulinimų, tokių kaip “DirectX 12 Ultimate”, tiesioginė saugykla ir automatinis HDR (didelis dinaminis diapazonas). Bendrovė yra įsipareigojusi žaidimams ir teigia, kad tai yra pagrindinė “Windows 11”, kuri turėtų būti pristatyta vėliau šiais metais, dalis.

“Microsoft” reklamuoja “Auto HDR” kaip vieną iš pagrindinių “Windows 11” patobulinimų, skirtų žaidėjams. Auto HDR leidžia SDR (standartinio dinaminio diapazono) žaidimus paleisti su HDR patobulinimais ekranuose, kurie tai palaiko. Žaidimai, kurie nebuvo sukurti HDR, bus ryškesni ir spalvingesni, kontrastingesni ir detalesni – visa tai galima pasiekti tik įjungus “Auto HDR” funkciją “Windows 11”.

Tiesioginė saugykla taip pat pristatoma kaip “Windows 11” dalis. Apie tiesioginę saugyklą pirmą kartą buvo paskelbta kaip apie “Xbox Series S/X” dalį, skirtą žaidimų įkėlimo laikui sutrumpinti. Jei turite spartų SSD diską ir žaidimą, kuris sukurtas atsižvelgiant į “Direct Storage”, žaidimo įkrovimo laikas bus daug trumpesnis.

Galiausiai bendrovė reklamuoja “DirectX 12 Ultimate” kaip pagrindinį žaidimų “Windows 11” sistemoje ramstį. Į “DX12 Ultimate” įtrauktos naujos kūrėjams skirtos funkcijos, tokios kaip “Raytracing 1.1”, kintamo dažnio šešėliavimas, “Sampler Feedback” ir kt. “DX12 Ultimate” palengvina žaidimų kūrėjams kurti kompiuterinius žaidimus, kurie naudoja mažiau išteklių.

Apskritai, palyginti su “Windows 10”, “Windows 11” žaidimuose įdiegta nedaug patobulinimų. Tiesioginė saugykla ir “DirectX 12 Ultimate” suteiks žaidėjams greitesnį įkrovimo laiką ir geresnės išvaizdos žaidimus su mažiau naudojamais ištekliais, tačiau tam reikia, kad žaidimų kūrėjai kurtų juos palaikančius žaidimus.