Neseniai, kai 2021 m. E3 buvo jau užpakaliniame veidrodyje, baigiau “Insomniac Games” žaidimą “Ratchet and Clank”: Rift Apart. Tai puikus žaidimas, kurį galiu lengvai įsivaizduoti, kad žaisiu dar kartą, ir puiki nauja kartelė, kurią serija turi išlaikyti. Be to, jis privertė mane susimąstyti, kas toliau laukia PS5.
Šiuo metu “Sony” turi tris didelius šiuo metu paskelbtus “PlayStation Studios” žaidimus, įskaitant kitą “God of War” žaidimą, plačiai vadinamą (bet dar neturintį oficialaus pavadinimo) “God of War Ragnarok”, kartu su “Polyphony Digital” “Gran Turismo 7” ir “Guerrilla Games” “Horizon Forbidden West”. Visi šie trys žaidimai pasirodys PS4 ir PS5, o planuojama, kad jie bus išleisti 2022 m.
“Sony” taip pat sudarė porą išskirtinių terminuotų sutarčių: PS5 konsolės išskirtiniais žaidimais taps “Deathloop”, “Ghostwire”: Tokyo, Forspoken ir Final Fantasy XVI – visi jie, atrodo, bus pristatyti kitais metais ir šiek tiek vėliau.
Prieš tęsdamas noriu labai aiškiai pasakyti: tikiu “Guerrilla Games” ir “Sony Santa Monica” komandomis. Horizon Zero Dawn buvo puikus žaidimas ir toks pokytis, palyginti su ankstesniais studijos darbais, o 2018 m. God of War yra vienas mėgstamiausių mano visų laikų potyrių ir aš jį žaidžiau nuo pradžios iki galo bazinėje PS4. Nesvarbu, kokia būtų techninė įranga, žinau, kad šios komandos gali pateikti dar daugiau neįtikėtinų žaidimų.
Taigi taip, esu tikras, kad šie keli ateinantys žaidimai bus puikūs, bet nemanau, kad neteisinga liūdėti dėl to, kas galėjo būti. Horizon Forbidden West preliminariai išleidžiamas per šias atostogas, bet gali nusikelti į kitus metus. Tuo tarpu kitas “God of War” oficialiai atidėtas iki 2022 metų. Darant prielaidą, kad abu žaidimai pasirodys kitais metais, PS5 bus mažiau nei dveji metai, o PS4 – daugiau nei devyneri. Kažkuriuo metu, tam tikru techniniu lygmeniu, šie žaidimai bus atidėti.
Pagrindinė “God of War” žaidimo dalis – tai Krato ir Atrejaus keliavimas per devynias kultines devynias karalystes, paimtas iš šiaurės mitų, pavyzdžiui, Muspelheimą, Alfheimą ir galiausiai Jotunheimą. Keliavimas tarp šių karalysčių yra lėtas, apgalvotas veiksmas, kuris atitinka istorijos tempą.
Žvilgtelėję į “Ratchet and Clank”: Rift Apart”, kuris naudoja PS5 SSD greitį, kad būtų galima akimirksniu persikelti tarp dimensijų ir per sekundę ar dvi įkelti visiškai naujas sritis, tiesiog negaliu nesusimąstyti, kokie galėjo būti šie nauji nuotykiai, jei jie nebūtų pririšti prie senesnės įrangos.
Tai nereiškia, kad jie neišnaudos PS5 privalumų. Esu tikras, kad įkrovos laikas dabartinės kartos versijose bus ties riba, o skirtingi ginklai, pavyzdžiui, Leviatano kirvis ir Aloy lankas, gali unikaliai panaudoti “DualSense” haptinį grįžtamąjį ryšį ir adaptyvius paleidiklius.
Įsivaizduokite, kad Kratosas kovoja su kitais dievais, tokiais kaip Toras ar Odinas, ir ši kova išsiplečia į daugybę galingų būtybių, smūgiuojančių viena kitai tarp karalysčių ir per didžiulius atstumus. Kovos mastas ar įveikiamas atstumas nebėra techninė problema, todėl kūrėjai gali visiškai atsiskleisti. Net ir daug paprastesniame lygyje būtų galima visiškai panaikinti ilgų koridorių ir lėto kopimo į uolų skardžius įkrovos laiką. Tuo tarpu “Horizon Forbidden West” galėjome pamatyti skraidymą ar bendrą žaidimą, t. y. funkcijas, kurios, kaip aiškiai pareiškė “Guerrilla”, buvo išbrauktos iš originalaus žaidimo dėl techninės įrangos apribojimų.
Kada gi pamatysime, kaip šios komandos visiškai atsipalaiduos su “PS5”? Laikas parodys, bet didelių ir brangių žaidimų kūrimas paprastai užtrunka mažiausiai trejus metus, jei ne ilgiau, nes pandemijos padariniai dar ilgai tęsiasi. Net ir pasirodžius patikimiems gandams apie antrąsias “Guerrilla” ir “Santa Monica” komandas, dirbančias su naujais projektais, realiai tikriausiai teks laukti iki 2024 m., kad pamatytume, ką šios firminės studijos gali padaryti, kai nėra prikaustytos prie PS4. Šis laukimas gali užsitęsti iki 2026 m., ypač dėl to, kas laukia “God of War” ir “Horizon” po šių dviejų būsimų žaidimų.
Kas realiai pateiks kitą didelį tik PS5 skirtą žaidimą? Insomniac Games yra įrodžiusi savo efektyvumą. Galbūt kada nors 2023 m. išvysime “Marvel’s Spider-Man 2”, pasirodysiantį tik PS5?
Londono studija tyliai ruošia PS5 žaidimą, o “Sucker Punch Productions” neabejotinai kurs hito “Ghost of Tsushima” tęsinį, nors, jei pastarieji gandai teisingi, pastarasis žaidimas gali būti kur kas tolimesnis, nei tikėtasi, o netolimoje ateityje į Japonijos salas sugrįš mažesnis atskiras nuotykis. Kitas “Naughty Dog” vieno žaidėjo nuotykis dar laukia ne vienerius metus, nors ilgai lauktas “Factions” ir neseniai pasirodęs “The Last Of Us” perdirbinys, apie kurį sklando gandai, turėtų pasirodyti netrukus.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas