Kinijos išmaniųjų telefonų gamintojas “Oppo”, panašu, rengia “Oppo Card” kaip “Apple Card” konkurentą, po panašių “Apple” konkurentų “Google”, “Samsung” ir “Huawei” veiksmų.
Pagal Kinijos prekių ženklų paraiškas, kurias matė “DroidMaze”, “Oppo” pateikė paraišką dėl prekių ženklo “Oppo Card”. Prekių ženklas pateiktas pagal tarptautinę klasifikaciją, o tai reiškia, kad bendrovė tikisi naudoti “Oppo Card” prekės ženklą užsienyje.
2019 m. “Apple” išleido “Apple Card” – kredito kortelę, susietą su “Apple Pay” ir integruotą tiesiai į programėlę “Wallet”. Dėl kortelės, kuri yra optimizuota “Apple Pay”, bet vis tiek veiks kaip tradicinė kredito kortelė visoms operacijoms atlikti, “Apple” bendradarbiauja su “Goldman Sachs”. “Apple Card” taip pat siūlo daugybę funkcijų, tokių kaip “Daily Cash”, išlaidų stebėjimas, pranešimai apie pirkinius, graviruota titano fizinė kortelė ir kt.
Pristačius “Apple Card”, iš nutekintų nuotraukų paaiškėjo, kad “Google”, bendradarbiaudama su Jungtinių Valstijų bankais, kuria savo fizinę ir virtualią debetinę kortelę, pasižyminčią galimybe prijungus banko sąskaitą pridėti arba išimti lėšas iš kortelės.
Praėjusiais metais “Samsung” Jungtinėje Karalystėje, kur šiuo metu nėra “Apple Card” kortelių, pristatė “Samsung Pay Card” kortelę su panašia pinigų grąžinimo, pranešimų apie išlaidas ir programinės įrangos integracijos galimybe. Bendrovė “Huawei” taip pat pristatė “Huawei Card”, kurioje įdiegtas labai panašus į “Apple Card” modelis su fizine ir virtualia kortele, grynųjų pinigų grąžinimu ir kitomis privilegijomis.
Atsižvelgiant į didėjantį didžiųjų technologijų bendrovių išmaniųjų kortelių pasirinkimų skaičių, tikėtina, kad “Oppo Card” sieks konkuruoti pinigų grąžinimo ir programinės įrangos integravimo galimybėmis, tačiau šiuo ankstyvuoju etapu apie finansinį produktą žinoma nedaug.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas