“Qualcomm” vykdomasis direktorius Cristiano Amonas mano, kad iki kitų metų “Qualcomm” pateiks nešiojamųjų kompiuterių lustus, galinčius konkuruoti su “Apple” siliciu, ir paaiškino, kaip bendrovė vertina numatomą “Apple” perėjimą prie savo pritaikytų modemų.
Kalbėdamas su “Reuters”, Amonas sakė, kad “Qualcomm” gali turėti geriausią lustą rinkoje dėl lustų architektų komandos, kuri anksčiau dirbo “Apple”, bet vėliau perėjo į “Qualcomm”.
Šių metų pradžioje “Qualcomm” už 1,4 mlrd. JAV dolerių įsigijo lustų pradedančiąją bendrovę “Nuvia”, kurią įkūrė keli “Apple” lustų projektuotojai. 2022 m. “Qualcomm” pradės pardavinėti “Nuvia” pritaikyto silicio pagrindu sukurtus nešiojamųjų kompiuterių lustus, kurie, kaip tikimasi, pasižymės įspūdingomis energijos sąnaudomis, leidžiančiomis prailginti baterijos veikimo laiką.
Užuot naudojusi iš “Arm” licencijuotus branduolių dizainus, “Qualcomm”, norėdama konkuruoti su “Apple” siliciu, savo lustams nori naudoti visiškai individualų branduolio dizainą, kaip ir “Apple”. Jei “Arm” sukurs geresnį procesorių nei “Qualcomm”, Amonas teigė, kad bendrovė sieks licencijuoti geresnę architektūrą tiesiogiai iš “Arm”, kad užtikrintų, jog jos lustai būtų pirmaujantys pramonėje.
Šiuo metu “Apple” yra pagrindinė “Qualcomm” klientė, o “Qualcomm” modemo lustai naudojami visuose “iPhone 12” modeliuose. Plačiai pranešama, kad “Apple” kuria savo užsakomąjį vidinį modemą, kuris išstumtų “Qualcomm” komponentą, o pirmieji “Apple” modemai naujuose “iPhone” modeliuose pasirodys jau 2023 m.
Amonas atkreipė dėmesį į grėsmę, kurią kelia “Apple”, kurianti savo modemus, o tai reiškia, kad “Qualcomm” prarastų “Apple” klientą. Amonas paaiškino, kad “Qualcomm” turi dešimtmečius kauptą patirtį kuriant modemų lustus, todėl bet kuriam konkurentui būtų sunku atkartoti jos technologiją.
Jis pridūrė, kad “Huawei adresuojama rinka yra tokia pat didelė, kaip ir Apple galimybės mums”, todėl “Qualcomm” gali sušvelninti “Apple” kliento praradimą užimdama “Android” rinkoje atsiradusią tuštumą, kuri atsirado uždraudus “Huawei” veiklą Jungtinėse Valstijose.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas