Powered by Wetter2.com
November 22, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Kinijos “vidurnakčio patruliai” tramdo jaunuosius žaidėjus

Kinijos žaidimų milžinė “Tencent” diegia veido atpažinimo sistemą, kad neleistų vaikams žaisti nuo 22:00 iki 8:00 val.


Pasak jos, “vidurnakčio patrulio” technologija sustabdys “gudruolius”, apeinančius vyriausybės komendanto valandą, kuri buvo įvesta 2019 m., nustačius ribą, kiek jaunieji žaidėjai gali išleisti žaidimuose atliekamoms operacijoms.


Draudimai reikalauja, kad žaidėjai užsiregistruotų su savo oficialiais asmens tapatybės dokumentais, susietais su nacionaline duomenų baze.


Tačiau, kaip pranešama, vaikai naudojosi suaugusiųjų, o ne savo tapatybės dokumentais.
O dabar visiems, žaidžiantiems tam tikrą laiką, reikės nuskaityti veidą, kad būtų įrodyta, jog jie yra suaugę.

“Tencent” šią sistemą pradėjo bandyti 2018 m., tačiau dabar ji apims daugiau nei 60 didžiausios pasaulyje žaidimų bendrovės žaidimų.


Apie plėtrą ji paskelbė Kinijos QQ žinučių tarnyboje, pavadinusi ją “zero-hours cruising”, kurią Kinijos naujienų svetainė “Sixth Tone” išvertė kaip “vidurnakčio patruliavimą”.


Daugelis populiariausių “Tencent” žaidimų, tokių kaip “Honour of Kings” ir “Game for Peace”, yra skirti telefonams – Kinijoje mobilieji žaidimai daug populiaresni nei Vakaruose.


Veido atpažinimą lengviau atlikti naudojant telefono kamerą nei kompiuterį ar žaidimų konsolę.


Jau dabar siūloma tikrinti amžių naudojant kameras, kad būtų galima patikrinti naudotojų amžių internetu parduodant suaugusiesiems skirtus produktus.

2018 m. Pasaulio sveikatos organizacija oficialiai pripažino priklausomybę nuo žaidimų. Kitais metais NHS patvirtino gydymo planus dėl to, kas laikoma retu sutrikimu, kuriuo serga tik nedidelė dalis užkietėjusių žaidėjų. Tačiau Kinijoje vaizdo žaidimai dažnai kaltinami dėl neigiamo poveikio jaunimui, įskaitant vaikų trumparegystę. Siekdama kovoti su tuo, ką Kinija laiko “probleminiais” žaidimais, visus naujus žaidimus turi patvirtinti reguliavimo institucija, kuri 2018 m. “įšaldė” išleidžiamus žaidimus ir nuo to laiko, atrodo, siekia apriboti jų skaičių.