Visi kiti kinų išmaniųjų telefonų prekių ženklai (išskyrus “Honor”) pasinaudojo “Huawei” tarptautiniu nuosmukiu, tačiau nė vienas iš jų nebuvo pranašesnis už “Xiaomi”, o šiandienos naujienos dar kartą patvirtina šį faktą.
Remiantis “Canalys” duomenimis, 2021 m. antrąjį ketvirtį “Xiaomi” buvo antras pagal pardavimus pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojas.
Kaip matote, “Samsung” su 19 % rinkos dalimi vis dar yra Nr. 1, nors “Xiaomi” šiuo metu tikrai kvėpuoja jai į nugarą su 17 % rinkos dalimi.
Lotynų Amerikoje “Xiaomi” siuntų kiekis padidėjo daugiau nei 300 %, Afrikoje – 150 %, o Vakarų Europoje – 50 %. Vis dėlto vidutinė vieno įrenginio pardavimo kaina vis dar yra 40 % mažesnė nei “Samsung” ir 75 % mažesnė, palyginti su “Apple”, nors bendrovė neseniai pristatė daugiau aukščiausios klasės (skaitykite: brangesnių) įrenginių ir akivaizdžiai tikisi ateityje šį skaičių padidinti.
Canalys teigia, kad Xiaomi tikslas turėtų būti didinti savo aukščiausios klasės telefonų, tokių kaip Mi 11 Ultra, pardavimus, tačiau tai gali pasirodyti sudėtinga, nes Oppo ir vivo turi praktiškai tą patį tikslą ir, priešingai nei Xiaomi, atrodo, yra pasirengusios daug daugiau išleisti įprastinei rinkodarai.
Jei “Xiaomi” ir toliau stabiliai augs, ilgainiui ji gali aplenkti “Samsung” ir tapti išmaniųjų telefonų gamintoja Nr. 1 pasaulyje. Šiuo metu “Apple” užima 14 %, o “Oppo” ir “vivo” – po 10 % ir taip pat smarkiai auga, tačiau niekas neprilygsta “Xiaomi” 83 % per 2020 m. II ketvirtį.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas