Powered by Wetter2.com
November 22, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Per 2022 m. “Facebook” kūrėjams sumokės 1 mlrd. dolerių

Per ateinančius pusantrų metų “Facebook” planuoja išmokėti 1 mlrd. dolerių kūrėjams, taip siekdamas pritraukti turinio kūrėjus į daugelį savo paslaugų. Pinigai bus skiriami kūrėjams, kurie įvairiais būdais naudoja “Facebook” produktus: “Facebook” kūrėjai gali gauti piniginę premiją už tai, kad jų vaizdo įrašuose bus rodomos reklamos arba jie pasieks tam tikrus tipažus gyvų transliacijų metu; “Instagram” kūrėjai gali gauti pinigus už tai, kad jų IGTV vaizdo įrašuose bus rodomos reklamos, jie gaus tipažus gyvų transliacijų metu arba sukurs populiarius vaizdo įrašus “Reels”.

Kol kas šie pinigai kūrėjams prieinami tik su kvietimais, o apie naujas galimybes užsidirbti pinigų bus paskelbta vėliau. Bendrovė “Facebook” nurodė, kad vėliau šiais metais išplės galimybes gauti pinigus daugiau kūrėjų, o šią vasarą “Instagram” programėlėje ir šį rudenį “Facebook” programėlėje bus sukurta “speciali premijoms skirta vieta”. Šia iniciatyva siekiama, kad “Facebook” taptų “geriausiomis platformomis milijonams kūrėjų užsidirbti pragyvenimui”, šiandien rašė “Facebook” generalinis direktorius Markas Zuckerbergas. Pinigai bus išmokėti iki 2022 m. pabaigos.

Tai agresyvus “Facebook” žingsnis po to, kai kitos bendrovės daugelį metų kūrėjams kūrė patrauklesnes vietas platformai ir verslui kurti. Neseniai tokios programėlės kaip “TikTok” ir “Snapchat” pasiūlė kūrėjams iš karto mokėti už sėkmingų vaizdo įrašų skelbimą jų platformoje. Lapkritį pradėjus veikti “TikTok” konkurentei “Spotlight”, “Snapchat” kūrėjams per dieną išmokėdavo po 1 mln. dolerių ir tai tęsėsi iki gegužės mėnesio; “Snap” atstovas sako, kad bendrovė ir toliau moka “milijonus” per mėnesį. “Facebook” jau siūlo keletą būdų, kaip kūrėjams gauti atlyginimą, tačiau įvairiose paslaugose šios galimybės skiriasi. O kai kurios funkcijos, pavyzdžiui, “Reels”, gali visai nemokėti kūrėjams.

“Facebook” požiūris yra painesnis nei kitų bendrovių, nes pinigai įforminami kaip “premija” už įvairios veiklos ir tikslų vykdymą, o ne sutelkiamas dėmesys į vieną produktą. Tačiau panašu, kad ketinama investuoti pinigus, kad vienu metu būtų galima išgauti syvų iš daugybės skirtingų bendrovės paslaugų ir taip padėti joms išsiskirti, nes pradeda konkuruoti tokios bendrovės kaip “TikTok” ir “Clubhouse”. Praėjusį mėnesį “Facebook” paskelbė, kad iki 2023 m. neims dalies pajamų iš kūrėjų, uždirbančių pinigus iš kai kurių jos paslaugų, taip dar kartą bandydamas padaryti tinklą patrauklesnį.

Panašu, kad bendrovė rimtai nusiteikusi paversti kūrėjus nauju pajamų šaltiniu. Kadangi kitose platformos dalyse kyla problemų dėl reklamos, tiesioginiai arbatpinigiai ir mokėjimai gali būti atsarginis variantas, jei jie taps pakankamai dideli, nors iki jų dar tikrai ilgas kelias.