Atrodo, kad jau greitai bus galima įsigyti naująjį LG 32 colių “UltraFine OLED Pro” monitorių, o kartu su juo turime ir pirmąją naujojo 4K profesionalaus ekrano apžvalgą. “BH Photo” vadina patirtį “stulbinančia” ir “įtraukiančia”, tačiau ji taip pat specialiai pritaikyta keliems naudojimo atvejams.
Praėjusią savaitę pastebėjome, kad “BH Photo” 32 colių “LG UltraFine OLED Pro” sąraše nurodyta liepos 16 d. data. O užsiregistravę gauti pranešimus apie išleidimą LG interneto svetainėje, vakar gavome įspėjimą “yra sandėlyje”.
Tačiau LG svetainėje vis dar rodoma, kad nėra sandėlyje, o “BH Photo” sąraše rašoma “Nauja prekė – netrukus pasirodys”, o ankstesnė liepos 16 d. data pašalinta (BH šiuo metu yra vienintelė mažmenininkė, kurią LG nurodo, kur galima jį įsigyti).
Tačiau įdomu, kad BH paskelbė visą naujojo ekrano apžvalgą, kurios vaizdo įrašo aprašyme nurodyta “Order the LG UltraFine 32EP950-B 31.5″ 16:9 4K HDR OLED Monitor at B&H”. Atrodo, kad tarp LG siunčiamų atnaujinimų ir BH paskelbtos apžvalgos, 32 colių modelis gali būti pradėtas tiekti bet kuriuo metu (27 colių versija greičiausiai pasirodys spalio mėn.).
Pažymėtina, kad 4000 JAV dolerių kainuojantis OLED Pro ekranas turi įvairių kompromisų, lyginant su tokiais produktais kaip Apple Pro Display XDR, LG esama UltraFine linija ar kitais konkurentais. Tarp jų – mažesnis didžiausias ryškumas, nepastovus atnaujinimo dažnis, USB-C vietoj “Thunderbolt” ir kt.
“BH Photo” atstovas Doug Guerra pabrėžia, kad šis ekranas tikrai sukurtas profesionalams ir geriausiai tiks tokioms darbo eigoms kaip grafinis dizainas, vaizdų ir vaizdo įrašų redagavimas bei transliacijų klasifikavimas. Numatytiems naudojimo atvejams Dougas vadina monitorių “stulbinančiu” ir “įtraukiančiu” ir pažymi, kad norėdami iš tikrųjų įvertinti OLED skydelį, turite jį pamatyti asmeniškai.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas