Būsimasis “Valve” “Steam Deck” žada nešiojamojo kompiuterio žaidimus, o sistema sukurta taip, kad būtų galima ne tik sklandžiai žaisti, bet ir daugiau. Kalbėdama su IGN, “Valve” paaiškino daugiau apie tai, kaip “Steam Deck” naudoja “SteamOS” operacinę sistemą ir kaip buvo patobulinta vartotojo sąsaja, kad jaustųsi natūraliau naudotis valdikliu.
Operacinės sistemos vartotojo sąsaja yra visiškai nauja ir, pasak IGN, jaučiamasi gana natūraliai, kai reikia naršyti ir pasirinkti įvairius žaidimus. “Valve” taip pat paaiškino, kad “Steam Deck” programinės įrangos patobulinimai gali būti perkelti į pagrindinę “Steam” kompiuterio klientę, todėl “Valve” galės tobulinti abi atskiras programines įrangos dalis remdamasi tuo, kas veikia. Kitas akcentas – pagrindinė “Steam Deck” funkcija: galimybė sustabdyti ir atnaujinti žaidimus. Šią funkciją “Valve” apibūdina kaip pagrindinės patirties dalį, prie kurios reikėjo daug dirbti, kad ji veiktų tinkamai.
Žaidimams nereikės atsisiųsti tvarkyklių, vietoj to “Valve” pasirinks fone veikiančius programinės įrangos atnaujinimus, kuriuos bus galima stumti pagal poreikį. Nepaisant to, kad “Steam Deck” yra žaidimų įrenginys, iš esmės tai taip pat yra “Linux” kompiuteris, todėl “Valve” patvirtina, kad žaidėjai gali atsisiųsti ir paleisti sistemoje esančius dalykus kaip ir įprastame “Linux” kompiuteryje.
Iš “Steam Deck” specifikacijų sąrašo matyti, kad jis puikiai tiks nešiojamiesiems žaidimams, jei tik žaidėjai nesitiki aukščiausio atnaujinimo dažnio ar vaizdo detalumo. Tikimasi, kad pirmieji “Steam Deck” užsakymai bus pradėti tiekti 2021 m. gruodį, nors kai kurie užsakymai gali baigtis vėliau, maždaug 2022 m. pirmąjį ketvirtį.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas