Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Vis didėjant pajamoms iš paslaugų, atėjo laikas tarptautinei “Apple Card” plėtrai

Praėjusį ketvirtį “Apple” paslaugų kategorijos pajamos siekė 17,5 mlrd. dolerių, t. y. 33 % daugiau nei prieš metus. Dėl didžiulio augimo akivaizdu, kodėl bendrovė daug dėmesio skiria šiai verslo sričiai ir pastaraisiais metais toliau pristato naujas paslaugas, pavyzdžiui, “Apple Music”, “Apple TV+”, “Apple Fitness+” ir “Apple One” paketą.

Žinoma, ne tik šios akivaizdžios galutinio vartotojo prenumeratos paslaugos įneša pajamų į “Apple” paslaugų katilą. Prie augančių “Apple” paslaugų skaičiaus prisideda ir iš “App Store” pirkimų, “Apple Care” ir “Apple Pay” operacijų gaunamos lėšos.

Paskutinė paslauga, “Apple Pay”, gana sparčiai išplito visame pasaulyje, nes ją remia įvairių regionų bankai partneriai, o “Apple” kreditinių kortelių pasiūlymas už “Apple” gimtosios šalies ribų dar nėra išplitęs. 2019 m. pavasarį pradėta teikti, tai tikriausiai ilgiausiai, kiek šiuolaikinis “Apple” produktas buvo prieinamas tik vienoje šalyje.

Šiuo metu “Apple Card” greičiausiai prisideda tik nedidele suma prie “Apple” veiklos rezultatų, palyginti, nors, turint daugiau nei 6 mln. “Apple Card” naudotojų, tai tikriausiai vis tiek yra didžiuliai pinigai. Kadangi “Apple” ima dalį nuo kiekvieno mokėjimo, atlikto naudojant jos kreditinę kortelę, ir skaičiuoja palūkanas už turimus likučius, ši suma greitai susikaups. Pranešama, kad “Apple” jau žvalgosi į “Pirk dabar, mokėk vėliau” rinką ir, kaip kalbama, siūlo paslaugą “Apple Pay Later”, todėl akivaizdu, kad bendrovė vis dar daug dėmesio skiria šiai sričiai.

Kyla klausimas, kodėl “Apple Card” negalima įsigyti daugiau vietų? “Apple” generalinis direktorius Timas Cookas patvirtino, kad bendrovė nori, jog “Apple Card” būtų prieinama daugiau šalių, ir dar šiais metais Kanadoje buvo užregistruoti prekių ženklai, nors vis dar nežinoma, kada galime tikėtis pamatyti šias blizgančias baltas korteles už Valstijų ribų.

Gali atrodyti keista, kad kažkas trokšta gauti technologijų bendrovės kredito kortelę ir iš esmės prašo, kad ji ateitų ir pasiimtų ant stalo gulinčius pinigus, tačiau “Apple Card” pasiūlymo paprastumas yra tai, ko labai trūksta kreditų sektoriuje.

Nors ši kortelė neturi geriausių privalumų, dėl lengvai suprantamos kasdienės grynųjų pinigų grąžos, detalaus išlaidų stebėjimo ir metinio mokesčio nebuvimo ji yra geras pasirinkimas tiems, kurie nori susikurti teigiamą kredito rezultatą ir tuo pat metu išlaikyti kontrolę. Po velnių, būtų gerai, kad būtų net “Apple Pay Cash”, kad būtų lengva siųsti ir gauti pinigus tarp draugų.

Kai kuriuose kituose regionuose yra “Apple Card” alternatyvų. Pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje yra keletas puikių, pažangiai mąstančių iššūkių bankų, tokių kaip “Monzo”, kurie yra puikios “Apple Card” alternatyvos. Jie teikia kai kurias iš tų pačių išmaniųjų biudžeto formavimo funkcijų jūsų banko sąskaitoje, nors kreditų pasiūlymai vis dar mažiau intuityvūs ir nėra glaudžios integracijos su “iPhone”.

Tikėtina, kad regioninė biurokratija ir sudėtingi santykiai su bankais partneriais yra pagrindinės “Apple Card” kliūtys kiekviename pasaulio regione, tačiau kuo greičiau “Apple” šias elegantiškas baltas korteles perkels į žmonių pinigines (ir “Wallet” programėles), tuo greičiau ji galės pridėti dar keletą procentinių punktų savo paslaugų augimo diagramoje.