Powered by Wetter2.com
November 22, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Facebook” jūsų akių nori ant VR akinių ir tai tikrai gąsdina

“Facebook” nori VR akinių išorėje sukurti jūsų akių atvaizdą, naujausi tyrimai leidžia manyti, kad tai bus tiesa. “Facebook Reality Labs” pristatė prototipą, kuris leistų naudotojams realiuoju laiku žvilgsniu “susisiekti” su išorinio pasaulio žmonėmis.

Jei tai skamba šiek tiek keistai, taip ir yra, tačiau tai yra protingas “Oculus Quest 2” kamerose naudojamos “pasistumdymo” technologijos, kuri įrašo naudotojo aplinką ir rodo ją akinių ekrane, pakeitimas, iš esmės leidžiantis žiūrėti pro akinius ir matyti, kas yra aplinkui.

Vietoj to, kad būtų naudojama nauja “passthrough” technologija, būtų naudojama vidinė kamera, kuri “trimatį naudotojo akių vaizdą […] perspektyviškai teisingai projektuoja” į ausinių išorėje esantį ekraną ir leidžia žmogui užmegzti akių kontaktą su šalia esančiais žmonėmis.

“Atvirkštine VR” vadinama prototipinė technologija tariamai skirta padėti “sklandžiau bendrauti žmonėms su akiniais ir be jų socialiniame ar profesiniame kontekste”, ypač “natūraliam akių kontaktui”.

Taigi, nesvarbu, ar šaukiate VR žaidimų salėje, ar klaidžiojate po virtualų pastatą nekilnojamojo turto agentūroje, tokia technologija galėtų padėti sumažinti nepatogumo ir izoliacijos jausmą, kuris vis dar atsiranda, kai esate uždaryti VR pasaulyje, – šalia esantys naudotojai galėtų matyti vienas kitą realiame gyvenime, nors ir per kelis ekrano sluoksnius.

Šis pranešimas pasirodė praėjus vos savaitei po to, kai “Oculus” paskelbė, kad jos “passthrough” technologija gali būti naudojama papildytosios realybės (AR) programoms, projektuojant virtualius vaizdus ant aplinkinės erdvės vaizdo kanalų.

Kiek mums reikia akių kontakto?

Nors “Facebook Reality Labs” demonstruojama technologija yra prototipo stadijoje, ją tikrai galima naudoti komerciniais tikslais.

Kai kuriems VR izoliacija gali būti atgrasi, o VR akinių gamintojams, tokiems kaip “Facebook” priklausanti “Oculus”, didelis iššūkis bus išplėsti VR auditoriją, kad ji taptų patraukli ne tik užkietėjusiems technologijų maniakams ir žaidėjams, tokiems kaip mes.

Padedant technologijai tapti socialia ir labiau susieta su mus supančia aplinka, galima tik prisidėti prie to, kad VR taptų prieinamesnė kasdieniam naudotojui.

Tačiau jei kalbame apie visą antrą ekraną akinių išorėje, taip pat vidines kameras, reikės išlaidų.

Didelė “Quest 2” stiprybė yra ta, kad jis palyginti nebrangus, todėl kainos šuolis dėl antrinio ekrano, kuriuo daugelis nesinaudos, taip pat neatrodo protingas žingsnis.

Galime sulaukti specialios “socialinės” akinių versijos, galbūt tokios, kurios specifikacijos, palyginti su pavyzdiniais “Oculus” modeliais, bus apskritai prastesnės – skirtos jaunesniems, vyresniems ar paprastesniems naudotojams.

Tačiau lygiai taip pat tikėtina, kad ši atvirkštinio perėjimo technologija apskritai niekada nepateks į rinką. Tyrime teigiama, kad “patobulintas veido atkūrimas […] tebėra iššūkis”, o tai rodo, kad anksti paleidus šią technologiją į rinką gali atsirasti gana nenatūralus akių kontaktas, kurio, kaip įsivaizduojame, niekas nenori.

Atsižvelgdami į prototipo stadiją, kurioje, atrodo, yra ši technologija, nesitikime, kad ji pasirodys bent jau “Oculus Quest 3”, ir matome, kad jos taikymas bus daug naudingesnis, kai VR akiniai pagaliau sumažės iki kažko, kas labiau priartės prie “normalių” akinių.