Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Apple Watch” ir toliau dominuoja. Ar kuris nors kitas prekės ženklas gali jį pasivyti?

Remiantis analitikų bendrovės “Canalys” duomenimis, “Apple Watch” ir toliau dominuoja – 2021 m. antrąjį ketvirtį jam teko 31,1 % pasaulio išmaniųjų laikrodžių siuntų, o nė vienas iš jo konkurentų nesugebėjo surinkti daugiau nei 10 %.

Išmanieji laikrodžiai šiuo metu yra ant riešo nešiojamų prietaisų varomoji jėga. 2021 m. II ketvirtį rankiniai laikrodžiai, įskaitant pagrindinius laikrodžius, sudarė 62 % pasaulinių dėvimųjų apyrankių siuntų ir sudarė 25,4 mln. vienetų.

Apskritai visa dėvimų apyrankių rinka per metus išaugo 5,6 % – per ketvirtį buvo pristatyta 40,9 mln. vienetų.

Dėl “Mi Band 6” “Xiaomi” dabar yra “Canalys” dėvimų apyrankių rinkos lyderė. ZDNet mobiliųjų įrenginių stebėtojas Matthew Milleris apžvelgė 50 JAV dolerių kainuojančią “Mi Smart Band 6” apyrankę, kuri turi 1,56 colio AMOLED ekraną, 30 fitneso režimų, deguonies kiekio kraujyje stebėjimą, moterų sveikatos stebėseną ir 14 dienų veikiantį akumuliatorių.

“Xiaomi” žengė išmintingą žingsnį paskubindama išleisti “Mi Band 6”, kuris yra patrauklesnis prietaisas nei jo pirmtakas, – teigė “Canalys” tyrimų analitikė Cynthia Chen.

“Xiaomi” greitas perėjimas prie pagrindinių laikrodžių taip pat padėjo bendrovei padidinti rankinių laikrodžių tiekimą 1,3 mln. vienetų šį ketvirtį.”

Per ketvirtį “Xiaomi” išsiuntė 8 mln. dėvimų apyrankių ir užima 19,6 % rinkos, o jos metinis augimas siekia 2,6 %. “Apple” pristatė 7,9 mln. laikrodžių ir užima 19,3 % rinkos, tačiau jos augimas siekė 29,4 %.

Trečias pagal dydį šios kategorijos pardavėjas išlieka “Huawei”, kuri pristatė 3,7 mln. įrenginių, tačiau jų tiekimas per metus sumažėjo 53,9 %. Tai daugiausia priklausė nuo siuntų Kinijoje, pažymi “Canalys”.

Kompanija “Samsung” pristatė tik 2,5 mln. riešinių įrenginių ir užima 6,1 % rinkos dalį, tačiau jos augimas per šį laikotarpį buvo įspūdingas – 114,1 %. Prieš “Samsung” esanti “Fitbit” pristatė 3 mln. įrenginių, todėl užima 7,3 % dalį, o jos metinis augimas siekė 20,6 %.

Naujuose “Galaxy Watch 4” serijos laikrodžiuose “Samsung” pasirinko naudoti “Google Wear OS 3”, todėl į “Samsung” išmaniuosius laikrodžius turėtų būti įdiegta daugiau programėlių.

Tačiau vertinant tik išmaniuosius laikrodžius, “Apple” išlieka lydere, po jos seka “Huawei”, “Garmin”, “Samsung” ir “Xiaomi”, nors kai kurie konkurentai sparčiai auga, nors ir nuo mažos bazės.

Per šį laikotarpį “Samsung” pristatė 1,8 mln. išmaniųjų laikrodžių ir per metus išaugo 84,7 %, todėl jos dalis sudaro 7,1 %. Kompanija “Xiaomi” padidino savo tiekimą 272,6 % ir pristatė 1,5 mln. vienetų, o ketvirtį baigė turėdama 5,7 % dalį.

“Canalys” tyrimų vadovas Jasonas Lowas pažymi, kad sveikatos stebėjimas išlieka pagrindinė priežastis, dėl kurios vartotojai perka išmaniuosius laikrodžius, todėl pardavėjams reikės naujų sveikatos jutiklių ir algoritmų, kad būtų užtikrintas sveikatos duomenų tikslumas ir patikimumas.

Pasak jo, sveikatos stebėjimas yra svarbiausias išmaniųjų laikrodžių naudojimo atvejis: “Laimėtojus ir pralaimėtojus išskirs gebėjimas pateikti pažangiausias sveikatos stebėjimo funkcijas ir pasiūlyti naudotojams prasmingus duomenis bei įžvalgas apie sveikatą.”

Low teigė, kad labai svarbu, jog pardavėjai investuotų į naujos kartos sveikatos jutiklius ir kurtų vidinius algoritmus bei sprendimus, kurie ne tik leistų stebėti gyvybiškai svarbius biomarkerius, bet ir užtikrintų gerą tikslumą ir patikimumą.

“Pardavėjai turėtų sutelkti dėmesį į tai, kad naudotojai galėtų įžvelgti sveikatos tendencijas, apimančias ilgesnį laikotarpį surinktus duomenis, kad jie galėtų suprasti, kaip jų gyvenimo būdas veikia jų savijautą”, – sakė jis.