Powered by Wetter2.com

Muzika

April 25, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Apple” nebėra didžiausias pasaulyje dėvimųjų įrenginių prekės ženklas

“Xiaomi”, aplenkusi “Apple” išmaniųjų telefonų pardavimus, tapo pasauliniu dėvimųjų įrenginių pardavėju numeris vienas.

Rinkos analitikų “Canalys” duomenimis, per antrąjį šių metų ketvirtį “Xiaomi” išstūmė “Apple” į antrąją vietą tiek pagal pristatytų vienetų skaičių, tiek pagal rinkos dalį.

Tai buvo ganėtinai artimas rezultatas. Xiaomi pristatė apie aštuonis milijonus dėvimųjų įrenginių, o Apple – 7,9 milijono, ir jų rinkos dalys sudarė 19,6 % ir 19,3 %. Tačiau įsivaizduojame, kad Pekine įsikūrusioje įmonėje vis dar sproginėja šampano kamščiai, nes įveikti “Apple” bet kokioje srityje yra labai svarbu.

Tai ypač aktualu atsižvelgiant į tai, kad artimiausi konkurentai gerokai atsilieka: trečioje vietoje esanti “Huawei” užima 9,2 % rinkos dalį, ketvirtoje – “Fitbit” (7,3 %), o penktoje – “Samsung” (6,1 %).

Ne visa istorija

Tačiau “Apple” tikriausiai dėl to per daug nesijaudina. Nes nors pagal šį skaičių gali atrodyti, kad “Xiaomi” “laimi”, iš tikrųjų tai nėra panašus palyginimas su panašiu.

Apple” pardavimus ir rinkos dalį lemia tik “Apple Watch”, o “Xiaomi” turi daugybę įvairių treniruoklių, išmaniųjų apyrankių ir išmaniųjų laikrodžių, kurių dauguma visiškai nekonkuruoja su “Apple Watch”. Be to, “Xiaomi” priklauso “Redmi” ir “Huami”, kurios gamina “Amazfit” ir “Zepp” subženklus, todėl abi šios įmonės dar labiau padidina bendrus skaičius.

Ir galiausiai, nors “Xiaomi” iš viso tiekia daugiausiai dėvimųjų įrenginių, pagal pasaulinius rankinių laikrodžių pardavimus ji užima tik penktą vietą, o “Apple” čia yra akivaizdi lyderė.

Tiesą sakant, “Apple” šiuo metu visiškai dominuoja pasaulinėje rankinių laikrodžių rinkoje, užimdama 31,1 % rinkos, gerokai lenkdama antroje vietoje esančią “Huawei” (18,9 %), “Garmin” (9,8 %), “Samsung” (5,2 %) ir “Xiaomi” (vos 2,1 %).

Kaip “Xiaomi” pavyko pasiekti sėkmę?

Tai, žinoma, nereiškia, kad visiškai nuvertiname “Xiaomi” sėkmę. Taigi, kaip tai įvyko?

Na, iš dalies tai buvo “kylančios bangos pakelia visas valtis” atvejis. Visa dėvimųjų įrenginių rinka per šį laikotarpį per metus išaugo 5,6 %, o iš viso buvo pristatyta apie 40,9 mln. dėvimųjų įrenginių.

Tačiau tai taip pat liudija, kad “Xiaomi” dėvimieji įrenginiai yra vieni geriausių pigių fitneso sekimo įrenginių.

Iš tiesų, kaip sakėme neseniai atliktoje “Xiaomi Mi Smart Band 6” apžvalgoje, “Jei ieškote pigaus fitneso stebėjimo įrenginio, verta įtraukti jį į trumpąjį sąrašą. Jame yra keletas įspūdingų funkcijų, kurių tikėtumėtės rasti daug brangesniame įrenginyje, pavyzdžiui, visos dienos streso stebėjimas ir pulsoksimetras, o jo ekranas yra itin ryškus, gyvas ir jautrus.”

Jis jokiu būdu nėra tobulas: pastebėjome, kad prijungtas GPS ne itin gerai veikė treniruočių metu, o apyrankė ne visada buvo itin patogi. Tačiau apskritai ji puikiai suderina našumą ir įperkamumą.

Panašu, kad su tuo sutinka ir pasaulio visuomenė. Nes nors “Mi Smart Band 6” net nepradėta gaminti Indijoje, ji labai prisidėjo prie “Xiaomi” antrojo ketvirčio rezultatų. O kadangi rugpjūčio 26 d. prietaisas pagaliau bus pradėtas pardavinėti Indijoje, ateinantį ketvirtį “Xiaomi” dėvimųjų įrenginių pardavimai atrodo labai perspektyvūs.

“Xiaomi” taip pat toliau vilioja pinigų neturinčius pirkėjus “Mi Smart 6” pirmtaku “Mi Smart Band 5”. Nors šiame vis dar pigesniame modelyje nėra įmontuoto GPS, jis siūlo 24/7 aktyvumo stebėjimą, nuolatinę širdies ritmo stebėseną, 11 skirtingų sporto režimų ir galimybę įrašinėti lauko treniruotes prisijungus prie telefono GPS.

Priešingoje kainų skalės pusėje rinką dar kartą sudrebins artėjantis Apple Watch 7 pasirodymas, jau nekalbant apie numatomą pigesnio Apple Watch SE2 pasirodymą. Taigi, nors “dėvimųjų prietaisų numeris vienas” nėra toks svarbus, kaip galėjote manyti, “Apple” vis tiek netrukus gali jį susigrąžinti…