“Huntdown” iš karto įtraukia. Žaidimas prasideda statiškais pikselių meno vaizdais, kurie išnyksta per slenkantį, visiškai įgarsintą pasakojimo įvadą. Tai XXI amžius, tačiau šiame distopiniame pasaulyje viskas greitai pasisuko į blogąją pusę. Karas sugriovė visuomenę ir dabar megakorporacijos kovoja dėl valdžios su siautėjančiomis gaujomis. Šių dviejų grupuočių pakraščiuose yra premijų medžiotojai, kurie už tinkamą kainą pašalins bet ką.
Tai šiek tiek “Pašėlęs Maksas”, šiek tiek “Bladerunner” ir visi 80-ieji. Nuo synthwave garso takelio iki neono apšviestų, subombarduotų, grafičiais išmargintų miestų peizažų – šis žaidimas tiesiog dvelkia nepakartojama 80-ųjų atmosfera. Žaidimas mane įtraukė per kelias sekundes ir nuo to laiko jo nepaleidau iš rankų. Patikėkit, šis veiksmo platformeris 100% pateks geriausių “Android” žaidimų sąrašą.
Norėdami prasiskinti kelią per šį žiaurų naująjį pasaulį, imsitės trijų galimų premijų medžiotojų vaidmens: Aš pats asmeniškai rinkausi – Mow Man. Priimdami užsakymus iš šešėlinės figūros, žinomos kaip Vilko motina, išvyksite į medžioklę, kad brutalia jėga pašalintumėte visokius nevykėlius pagonis.
“Huntdown” primena tokius legendinius sudėtingus žaidimus kaip “Contra”. Žaidimas palaiko “Bluetooth” pultus, bet aš žaidžiau su jutiklinio ekrano valdikliais, kad pajusčiau tikrąją mobiliojo ryšio patirtį. Apatiniame kairiajame kampe turite virtualų d-padą, tris pagrindinius veiksmų mygtukus apatiniame dešiniajame kampe ir du mažesnius mygtukus tiesiai virš jų, skirtus pagalbiniams ginklams ir specialiesiems veiksmams. Pagrindiniai veiksmai yra šuolis, šaudymas ir ginklo keitimas (arba kai kuriais atvejais “aktyvinimas”), o papildomi veiksmai yra tokie, kaip trumpas bėgimas, bei granatų mėtymas.
Valdymas man pasirodė padorus, tačiau turiu gana mažas rankas ir net man sunkiai sekėsi atlikti praleistus įvesties veiksmus. Atsitiktinis šaudymas, o ne šuolis, mane pražudė ne kartą, ir man ypač sunkiai sekėsi naudoti mažesnįjį bėgimo mygtuką taip efektyviai, kaip reikėjo, ypač karštose situacijose, pavyzdžiui, kovose su bosais. Taip pat buvo keletas atvejų, kai mano nykštys užstojo artėjantį priešą ir jis galėjo priartėti prie manęs, kol spėjau jį nukauti. Tai nereiškia, kad jutiklinio ekrano valdymas yra blogas, bet jei turite pultą, sakyčiau, naudokite jį, kad pagerintumėte žaidimo patirtį.
Atmetus valdymą, žaidimo eiga pati savaime yra sudėtinga. Tarp platformų ir kovų turite nuolat stebėti aplinką ir ieškoti artėjančių grėsmių, naujų ginklų ir slaptų lobių. Priešai linkę jus užpulti bangomis, todėl lengva atsidurti apsuptyje, jei prie naujų vietovių artėjate ne iš palankios pozicijos.
Daugiausia dėmesio reikia skirti maksimaliam judėjimui (bėgimas, šuolis ir pritūpimas), priedangai ir aplinkai, kad išsilaikytumėte priekyje būrių į jus besiveržiančių blogiukų. Jei viską gerai suplanuosite, dažnai galėsite sunaikinti visą priešų lizdą susprogdindami dujų statinę visai šalia jų. Tačiau jei būsite per lėti, jie gali išbėgti iš nuotolio ir atsidurti prie jūsų anksčiau, nei spėsite juos visus sunaikinti. Aklai bėgdami tikrai dažniausiai žūsite.
Lygiai nedideli (naujus lygius įveikdavau per 5-10 minučių) ir juose periodiškai įrengiami kontroliniai taškai, kurie padės jums atstatyti sveikatą iki maksimalaus lygio, tačiau išgyventi iki kito kontrolinio taško yra sunkiau, nei atrodo. Turite vos kelis sveikatos taškus, o nukauti priešai ne taip dažnai meta sveikatos paketus.
Vienas iš smagiausių žaidimo elementų yra tai, kad priešai į jus kėsinsis su nuostabiais ginklais ir kovos stiliais. Vieni ant jūsų paleis piktus šunis, kiti mosuos laužtuvais ir lazdomis, o dauguma turi įspūdingą ginklų, kuriuos galite atimti, įvairovę, pavyzdžiui, šautuvus, automatinius šautuvus, automatinius šautuvus ir net keletą specialiųjų ginklų.
Be įtraukiančio žaidimo, “Huntdown” tikrai pavyksta sukurti atmosferą. Ji žiauri, tačiau tiek jūsų pačių veikėjų, tiek priešų dialoguose yra humoro gaida. Priešai yra juokingai perdėti iki absurdiškumo, pasipuošę kirpčiukais, odiniais kostiumais ir netinkamu pasitikėjimu savimi, o tai tik sustiprina bendrą išpuikusios ateities, kurioje vyrauja visiškas chaosas, atmosferą. Ar minėjome, kad šis filmas buvo įkvėptas aštuntojo dešimtmečio?
Šis žaidimas taip pat turi geriausią garso takelį, kokį iki šiol girdėjau šiais metais, su važiuojančiais mušamaisiais, sintezatoriais ir klasikiniais arkadiniais garso efektais, suteikiančiais žiaurią 80-ųjų atmosferą. Garso efektai yra labai gerai atlikti ir suteikia jūsų veiksmams apčiuopiamą, paveikią jėgą, kad kiekvienas nužudymas teiktų pasitenkinimą.
Grafiškai 16 bitų pikselių stilius atrodo fenomenaliai ir neįtikėtinai gerai perkeliamas į mobilųjį telefoną (Huntdown iš pradžių buvo išleistas asmeniniam kompiuteriui 2020 m.), pasižymi ryškia spalvų palete ir labai smagiu veikėjų dizainu. Ypač vertinamas fono detalumo lygis, todėl ne kartą prisiminiau tokius filmus kaip “Akira” ir “The Warriors”. Tai nėra visiškai būtina, tačiau telefonas su gražiu, dideliu ekranu galėtų padėti atgaivinti šią gražią grafiką.
Pirmuosius du “Huntdown” lygius galima žaisti nemokamai kaip demonstracinę versiją per “Play Store”, tačiau po to reikės pakloti 8,99 JAV dolerio, kad atrakintumėte visą žaidimą. Istorijos režime yra 20 lygių ir begalinis arkados režimas. Yra šiek tiek pakartotinio naudojimo vertės, nes galima surinkti visus kolekcionuojamus daiktus ir siekti tobulo kiekvieno lygio įveikimo.
Huntdown labai mažai kas nepatinka, o įsigijus visą žaidimą nėra reklamų ar mikrotransakcijų, todėl sakyčiau, kad šis žaidimas yra vertas papildomos kainos. Jei norite siautulingo gero laiko, kupino chaoso ir mokslinės fantastikos noir stiliaus, neieškokite nieko kito, kaip tik Huntdown.
Daugiau naujienų
“YouTube” planuoja rodyti reklamas sustabdytuose vaizdo įrašuose
“Jūsų “iPhone” neina miegoti kartu su jumis” – sukrečiantis eksperimentas atskleidė, kiek duomenų jūsų “iPhone” dalijasi net su Rusija… Laimei, su “Android” viskas dar blogiau
“Samsung Galaxy S21” ir “Note 20” telefonai gavo oficialų “Stadia” palaikymą