Powered by Wetter2.com
November 22, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Reklamuotojai “panikuoja”, nes 75 % “iOS” naudotojų atsisako būti sekami

Naujoje ataskaitoje teigiama, kad 75 % “iOS 14” naudotojų atsisako būti stebimi dėl naujų “Apple” taikomųjų programų sekimo skaidrumo priemonių, todėl reklamuotojai panikuoja.

Iš “Bloomberg”:

Birželio pradžioje atnaujintoje “iOS” programinėje įrangoje, kuria “Apple Inc.” atnaujino “iPhone” telefonus, aiškiai klausiama kiekvienos programėlės naudotojų, ar jie sutinka, kad jų veikla internete būtų stebima. Pasak mobiliųjų programėlių augimą analizuojančios bendrovės “Branch”, dauguma atsako neigiamai. “Branch” nustatė, kad žmonės duoda programėlėms leidimą sekti jų elgesį tik 25 proc. atvejų, taip nutraukdami duomenų srautą, kuris daugelį metų veikė tikslinės reklamos pramonėje.

Ataskaitoje teigiama, kad reklamuotojai “nerimauja”, jog praranda galimybę naudotis “vertingiausiais tiksliniais duomenimis” ir kad jau pastebėjo reklamos veiksmingumo sumažėjimą.

Ataskaitoje teigiama, kad ypač “Facebook” reklamuotojai pastebėjo šį poveikį ir kad “žiniasklaidos pirkėjai, klientų vardu vykdantys “Facebook” reklamos kampanijas, teigė, kad “Facebook” nebegali patikimai nustatyti, kiek pardavimų atlieka jo klientai”.

Vakar buvo pranešta, kad dėl “Apple” stebėjimo pakeitimų kai kurios reklamos pajamos sumažėjo net 30-40 %.

Balandžio mėn. iMore atlikta apklausa atskleidė, kad 72 % dalyvių, įsigaliojus naujiems pakeitimams, planavo pasirinkti “prašyti, kad programėlė nesektų”, o vos du teigė, kad pasirinks “leisti”. Dar 22 % teigė, kad tai priklausys nuo to, kokią programėlę naudos. Šie skaičiai sutampa su “Branch” pateiktomis įžvalgomis.

Anksčiau “Facebook” priešinosi pakeitimams, teigdamas, kad jie sužlugdys jo reklamos verslą, ir netgi užsiminė, kad ateityje gali tekti apmokestinti prieigą prie “Facebook” ir “Instagram”.