Kartais, kai žaidžiate veiksmo RPG žaidimus, esate taip užsiėmę spragsėdami grobį ir žudydami žvėris, kad pamirštate stebėti aplink esančius vaizdus. Su “Diablo 4” tai nebus problema. Naujausiame “Blizzard” ketvirčio atnaujinime apie “Diablo 4” kūrimą išsamiai apžvelgiamas nuostabiai šiurpus jo meno stilius.
Žvelgiant iš žaidimo perspektyvos, bene svarbiausias aspektas yra tai, kad “Diablo 4” leis jums pritaikyti savo herojaus personažą išsamiau nei bet kada anksčiau. Galėsite ne tik koreguoti šarvų stilių, bet ir pirmą kartą galėsite keisti atskiras pačių veikėjų savybes, kad visi žaidėjai turėtų tikrai unikalų herojų pasaulyje.
“Galėsite keisti savo veikėjo veidą, šukuoseną, veido plaukus (barzdą ir antakius), pridėti papuošalų (auskarus į nosį ar auskarus), makiažą ir kūno žymes, pavyzdžiui, tatuiruotes ar kūno dažus”, – aiškina Arnaudas Kotelnikoffas, pagrindinis “Diablo 4” veikėjų dailininkas.
“Taip pat galėsite keisti savo veikėjo odos, akių, plaukų ir (arba) veido plaukų bei kūno žymių spalvų reikšmes. Kai kurie elementai bus būdingi konkrečiai klasei, kad palaikytų unikalų klasių foną, tačiau daugelis jų bus bendri visoms klasėms, todėl bus daugiau galimybių maišyti ir derinti.”
“Klasių išvaizda ir jausmas visada buvo vienas iš slaptųjų “Diablo” ingredientų – kiekviena klasė iš karto atpažįstama ir pasižymi stipriu bei unikaliu charakteriu”, – sako Luisas Barriga, “Diablo IV” žaidimo direktorius.
“Diablo IV” žaidėjams suteikia daugiau pritaikymo galimybių nei bet kada anksčiau “Diablo” žaidimuose, todėl pasiekti tokį rezultatą tampa sudėtingiau, tačiau rezultatas to vertas. Jūsų Barbaras skiriasi nuo visų kitų, bet vis tiek jaučiasi neginčijamai kaip Barbaras. Kalbant apie monstrus, daugiausia dėmesio buvo skiriama naujų priešų kūrimui ir klasikinių, paimtų iš ankstesnių mūsų žaidimų žiaurumų panteono, atnaujinimui, kartu maksimaliai panaudojant naujus procesus ir technologijas.”
Pasak žaidimo meno vadovo Johno Muellerio, “Blizzard” turėjo “visiškai pertvarkyti [savo] atvaizdavimo varikliuką ir kūrimo įrankius”, kad pasiektų naują ištikimybės lygį.
“Norėjome naudoti naujausius įrankius ir techniką, tačiau nerimavome, ar nepereisime į “realizmą” taip, kad nebūtų to rankų darbo jausmo, kuris, mūsų manymu, yra esminis “Blizzard” žaidimui. Nenorėjome, kad dėl šių procesų veikėjai atrodytų procedūriniai ar bendriniai. Taip pat siekėme realistiškumo medžiagų ir veikėjų išvaizdos požiūriu. Manau, kad sąlyčio taškas buvo nuostabi iš anksto atvaizduota “Diablo III” kinematografinių filmų išvaizda.”
Tačiau galutinis rezultatas akivaizdus – tai bene detaliausias “Diablo” žaidimas ir, galbūt (bent jau pagal šią ankstyvą išvaizdą), geriausiai atrodantis “Blizzard” kada nors sukurtas žaidimas.
“Mes labai patobulinome detalumo lygį, sudėtingų medžiagų, tokių kaip oda, audinių modeliavimas, plaukai, kailis, metalas, paviršių, net akių ir prakaito lašelių detales”, – priduria Muelleris.
“Sukūrėme tvirtą veikėjo pritaikymo sistemą, kuri yra visiškai nauja “Diablo”, ir tai buvo bauginantis techninis veikėjo darbas. Šie sprendimai turėjo veikti ne tik vienam veikėjui, bet ir šimtams komponuojamų šarvų rinkinių, skirtingų kūno tipų, dešimtims unikalių personažų ir visiškai unikaliam penkių skirtingų klasių menui (pradžiai). Mūsų komandai tai buvo visiškai naujas iššūkis.”
Monstriškai gera išvaizda
Tačiau naujausio “Diablo 4” atnaujinimo pagrindinis akcentas – tai žvilgsnis į kai kurias būtybes, su kuriomis teks kovoti keliaujant Šventyklos keliais, laukais, kalnais ir požemiais. Pažvelkite į toliau pateikiamus klipus su monstrais, su kuriais teks susidurti: nuo sukkubo iki neįtikėtinai pavadinto “Kraujo vyskupo” – jie siaubingai žavūs.
Tai nėra tik iš anksto atvaizduoti parodomieji elementai – tai yra inžinieriaus žvilgsnis į tai, kas bus įtraukta į naująjį žaidimą. Ir jis yra gana pažengęs kūrimo stadijoje – bent jau kalbant apie meno skyriaus vaidmenį. “[Šiuo metu] darbai labai gerai atspindi tai, ką pamatysite, kai žaidimas atsidurs jūsų rankose”, – pažymi Muelleris.
Nuo pat pirmos dienos “Diablo 4”, pasižymintis atviresniu pasauliu ir didesniu dėmesiu dinamiškoms daugelio žaidėjų galimybėms, įkvėpimo sėmėsi iš tamsesnės serijos klasikinio “Diablo 2” estetikos, o ne iš šiek tiek spalvingesnio “Diablo 3”. Atrodo, kad šis sprendimas dabar tikrai pasiteisina – galiu įsivaizduoti, kad daugeliui žaidėjų šis meno stilius yra tai, kaip “Diablo” visada atrodė jų galvose, o dabar atgijo.
Diablo 4 išleidimo data vis dar nenustatyta, tačiau tie, kurie nekantrauja žudyti paspaudimais, galės grįžti prie serijos šaknų, kai 2021 m. rugsėjo 23 d. bus išleistas “Diablo 2: Resurrected” – remasterintas antrasis serijos žaidimas. Diablo Immortal, naujas serijos žaidimas mobiliesiems telefonams, taip pat turėtų pasirodyti 2021 m.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas