Christopheris Nolanas yra didelis kino teatro patirties gerbėjas, tačiau neatrodo, kad jis taip pat mėgsta transliacijas. Dar 2020 m. “Tenet” režisierius apibūdino “HBO Max” kaip “blogiausią [streamerį] iš visų” ir pridūrė, kad “Warner Bros” hibridinis išleidimo planas “neturi jokios ekonominės prasmės”, kai kalbama apie 2021 m. filmus, tokius kaip “Dune” ir “Savižudžių būrys”.
Na, o Nolano abejonės dėl transliacijos nesugadino “Netflix” filmų vadovo Skoto Stuberio nuotaikos, kuris išreiškė norą kitą režisieriaus filmą išleisti šioje platformoje.
Interviu “Variety” Stuberis teigė, kad padarys “viską, ką gali”, kad dirbtų su Nolanu, “jei ir kai jis sukurs savo naują filmą”, pridurdamas, kad Holivude reikia turėti “nulinį ego”, ir pagyrė Nolaną už tai, kad jis yra “neįtikėtinas režisierius”.
Iš tiesų didelis pagyrimas, tačiau įtikinėti reikia ne “Netflix”. Dar 2017 m. Nolanas “IndieWire” sakė, kad “Netflix” keistai nenori remti kino teatrų filmų” ir vykdo “beprasmišką politiką, pagal kurią viskas turi būti vienu metu transliuojama ir išleidžiama”. Nuo to laiko jis sušvelnino savo jausmus transliuotojams, tačiau vis dar atrodo mažai tikėtina, kad Nolanas kada nors pasirašytų sutartį, pagal kurią vienas iš jo filmų niekada nepasirodytų kino teatre.
Ar Nolanas kurtų “Netflix” filmą?
Taigi, ką Nolanas gautų iš partnerystės su “Netflix”? Na, nors transliuotojas, be abejonės, atvers lėšų jo vizijai įgyvendinti, didelio biudžeto režisierius niekada neturėjo problemų dėl savo projektų finansavimo. Pranešama, kad “Tenet” kainavo 200 mln. dolerių, o “Tamsos riterio” biudžetas buvo beveik 230 mln. dolerių.
Aišku, kad “Netflix” mėgsta leisti dideles sumas, bet retai kada tokias dideles. Iki šiol didžiausias srautinio siuntimo operatoriaus filmas buvo Martino Scorsese’s “Airijos žmogus” (The Irishman), kurio biudžetas siekė 159 mln. dolerių.
Pranešama, kad šnipų drama “Pilkasis žmogus” (The Gray Man) taps brangiausiu “Netflix” visų laikų filmu – 200 mln. dolerių, tačiau ši suma tik šiek tiek priartėja prie naujausių Nolano projektų. Šių metų “Raudonasis pranešimas”, kuriame vaidina Dwayne’as Johnsonas, Gal Gadot ir Ryanas Reynoldsas, gali kainuoti iki 160 mln. dolerių, teigiama “Variety” pranešime.
Be to, mažai tikėtina, kad “Netflix” “carte blanche” požiūris į kūrybinę režisūrą būtų pagrindinis režisieriaus koziris. Paprastai srautinių transliacijų operatorius perduoda vadžias režisieriams, kurių vizijas kitaip užgniaužtų studijos vadovai, neturintys laiko drąsioms idėjoms, pavyzdžiui, Davido Fincherio “Mankas”, tačiau tai vėlgi nėra problema, su kuria pastaraisiais metais susidūrė Nolanas.
Warner Bros. neturėjo jokių bėdų pasirašyti už visiškai originalų IP, pavyzdžiui, Inception, nes jie žino, kad jo filmai bus pelningi – žinoma, ne pandemijos laikais.
Vis dėlto, jei “Netflix” pavyktų gauti Nolaną, jie be problemų suteiktų jo filmams platformą. Šiuo metu šis transliuotojas turi apie 210 mln. mokamų abonentų – tai tikriausiai šiek tiek daugiau, nei paprastai žiūri režisieriaus filmus kino teatruose.
Tačiau tai vis tiek gana savavališkas palyginimas, o Nolanas greičiausiai teigtų priešingai – jo filmų rodymas kino teatruose suteikia visiems lygias galimybes juos pamatyti.
Remiantis Stuberio žodžiais, akivaizdu, kad “Netflix” Nolano nusileidimas vis dar yra svajonių scenarijus. Ar jis liks su ilgamečiais bendradarbiais “Warner Bros.”, tai jau visai kitas klausimas, ypač kai sklando gandai apie išėjimą į konkuruojančią studiją “Universal”.
Be to, Nolanas – ne vienintelis pripažintas režisierius, patekęs į transliuotojo akiratį. Neseniai “Netflix” sudarė sutartį su Steveno Spielbergo kino studija “Amblin Partners”, pagal kurią kasmet platformai bus kuriami keli nauji pilnametražiai filmai, o kai kuriuos projektus gali režisuoti pats Spielbergas.
Šie nauji filmai kol kas nesiejami ir su jokiais biudžeto ar žanro reikalavimais, todėl tikėtina, kad artimiausiu metu “Netflix” bet kokiu atveju pasinaudos daugiau aukšto lygio produkcijos, pavyzdžiui, Michaelo Bay’aus “6 po žeme” ar “Airių žmogus”.
Jei “Netflix” į savo rankas paimtų Spielbergo ir Nolano? Tuomet kino teatrai gali turėti pagrindo panikuoti.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas