Galbūt “Intel” iš savo pramonės varžovų ištraukė greitą kozirį, nes nusipirko didžiąją dalį TSMC 3 nm mazgo pajėgumų, kad galėtų gaminti savo naująjį GPU ir keletą serverių lustų, o tai gali sutrukdyti AMD ir “Apple” 2022 m. padidinti savo naujos kartos lustų gamybą.
Tikimasi, kad gamyba su 3 nm mazgu prasidės 2022 m. antrąjį ketvirtį, o masinė gamyba turėtų prasidėti 2022 m. viduryje, teigia “Wccftech”. Kitų metų gegužę gamybos pajėgumai pasiektų maždaug 4 000, o masinės gamybos pajėgumai padidėtų iki 10 000 plokštelių per mėnesį.
Priešingai nei AMD ar “Apple”, “Intel” turi savo gamybos gamyklas, kurias naudoja didžiajai daliai lustų gaminti, nors pastaraisiais metais jai sunkiai sekėsi įgyvendinti savo plėtros plano tikslus. Nė vienas iš 3 nm technologinio mazgo užsakymų nebus skirtas jos vartotojų rinkos procesoriams, būtent “Raptor Lake”, kuris turėtų pasirodyti 2022 m. viduryje ar pabaigoje.
Vietoj to, pranešimuose nurodoma, kad užsakyme nurodytos produktų linijos bus iš jos grafikos ir serverių padalinių, konkrečiai – naujas GPU ir trys nauji serverių procesoriai, greičiausiai naujos kartos “Xeon” procesoriai, skirti duomenų centrams.
Ar “Intel Iris Xe” vaizdo plokštė pagaliau bus pradėta gaminti?
Kol kas daug apie šiuos lustus nežinome, nors GPU gali būti ilgai laukta “Intel” diskrečioji vaizdo plokštė, pagrįsta bendrovės “Iris” grafikos procesoriumi.
Dėl “Intel Iris Xe” vaizdo plokštės buvo dirbama jau seniai, tačiau jos dar niekada iš tikrųjų nematėme, išskyrus kai kuriuos prototipus ir pristatomąją medžiagą. Tačiau jei “Intel” daro dideles investicijas į savo grafikos padalinį – ir sunaudoja nemažą dalį TSMC 3 nm mazgo pajėgumų – tuomet tikrai tikimės, kad tai yra ženklas, jog “Intel” diskrečioji vaizdo plokštė jau pakeliui pas vartotojus.
Nors nesitikime, kad ji iš karto nuvers AMD ir “Nvidia” iš grafikos plokščių rinkos, tačiau tai, kad ji taps ne tiesiogine, o trišale kova, paskatins šias tris bendroves dar labiau diegti naujoves. Galiausiai tai gali būti tik į naudą žaidėjams ir kitiems asmeninių kompiuterių entuziastams, jei apskritai kada nors galėsime įsigyti kurią nors iš šių vaizdo plokščių.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas