Powered by Wetter2.com
December 26, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Twitter” planuoja leisti naudotojams paslėpti savo senas tviterio žinutes

“Bloomberg” duomenimis, “Twitter” planuoja naujas funkcijas, kurios suteiks žmonėms daugiau privatumo galimybių. Pranešama, kad socialinio tinklo planuose numatyta galimybė archyvuoti senus tviterio įrašus, kad po tam tikro laiko (pvz., 30, 60, 90 dienų arba visus metus) jie nebūtų matomi kitiems naudotojams. Juose taip pat numatytos galimos parinktys apriboti, kas gali matyti patinkančias jūsų tviterio žinutes, leisti žmonėms pašalinti save iš “Twitter” pokalbio ir leisti žmonėms pašalinti sekėjus jų iš karto neužblokuojant.

Agentūra “Bloomberg” naująsias funkcijas apibūdina kaip “socialinio privatumo” pakeitimų rinkinį, kuriuo siekiama, kad žmonėms būtų patogiau bendrauti “Twitter”. Vidinis “Twitter” tyrimas parodė, kad daugelis naudotojų net nesupranta, ar jų paskyros yra nustatytos kaip viešos, ar privačios – bendrovė rugsėjo mėn. pradės prašyti naudotojų tai peržiūrėti.

Pasak “Bloomberg”, kai kurių pakeitimų tvarkaraštis nenustatytas, o archyvavimo galimybė yra “koncepcijos etape”. Tačiau pranešama, kad iki metų pabaigos “Twitter” planuoja leisti žmonėms pašalinti save iš pokalbių, o nuo šio mėnesio leisti žmonėms pašalinti sekėjus (o ne švelniai juos blokuoti).

Šią naujieną “Twitter” patvirtino “The Verge” pranešime. “Twitter” privatumas yra daugiau nei tai, ką darome su jūsų duomenimis, taip pat tai, kaip mes padedame jums jaustis saugiai ir kontroliuoti tai, kaip jūs pasirodote “Twitter”, – sakė atstovas spaudai. “Suprantame, kad nėra vieno universalaus požiūrio į privatumą, todėl džiaugiamės galėdami įdiegti daugiau funkcijų ir įrankių, kad “Twitter” žmonės galėtų pritaikyti savo patirtį. Mūsų dėmesį socialiniam privatumui įkvėpė atsiliepimai, kuriuos gavome atlikę pasaulinį tyrimą, kuriuo siekėme geriau suprasti, kaip žmonės visame pasaulyje suvokia privatumą ir kokie yra jų poreikiai. Kai kurias iš šių funkcijų pradėsime bandyti jau kitą savaitę.”

Būsimi pakeitimai prisideda prie kitų neseniai atliktų “Twitter” atnaujinimų. Per pastaruosius metus bendrovė išbandė tokias monetizacijos funkcijas kaip bilietų į garso kambarius, kurios pradėtos diegti praėjusią savaitę, ir prenumeratos pagrindu veikiantį “Super Follows”, kuris vakar pradėtas diegti JAV.

Kaip pripažįsta “Bloomberg”, privatumo pakeitimai atkartoja kartais gremėzdiškus būdus, kuriuos daugelis naudotojų jau pritaikė, įskaitant išorines paslaugas, kurios po tam tikro laiko ištrina tviterio žinutes. Tai kontrastuoja su “Twitter” “Fleets” – žinutės galiojimo termino pabaigos įrankiu, kurį “Twitter” pašalino po aštuonių mėnesių mažo naudojimo.