Powered by Wetter2.com
December 25, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“iPhone 13” ir “MacBook Pro” užsakymai labai vėluoja

Nors girdėjome, kad naujasis “iPhone 13” gali susidurti su gamybos problemomis, dėl kurių artimiausiais mėnesiais bus pristatyta mažiau vienetų, padėtis gali būti dar blogesnė. Naujoje ataskaitoje teigiama, kad dauguma naujų “Apple” produktų, įskaitant “iPad mini 2021”, naująjį “iPad 2021”, “Apple Watch 7” ir “MacBook Pro”, yra taip smarkiai atsilikę, kad jų tiekimas gali būti baigtas tik lapkričio arba gruodžio mėn.

Naujų “Apple” produktų užsakymai nėra naujiena, tačiau nauji įrenginiai vėluoja ilgiausiai per pastaruosius metus, praneša “Bloomberg”. Tai gali turėti įtakos ir šių metų Juodojo penktadienio pasiūlymams.

“Apple” internetinės parduotuvės sąrašai iliustruoja, kaip smarkiai vėluoja produktų pristatymas: šio straipsnio rašymo metu daugelyje rinkų prireiks mažiausiai mėnesio, kol “iPhone 13 Pro” atsidurs jūsų rankose (numatomas pristatymas: lapkričio 19-29 d.), o 16 colių “MacBook Pro” pristatymas vėluoja tiek pat mėnesių (14 colių “MacBook Pro” pristatymas vėluoja tris savaites – iki lapkričio 12-19 d.).

Nors kai kuriose šalyse už papildomą mokestį naująjį “iPad mini 2021” galite gauti skubiai pristatytą iki durų per dvi valandas, įprastas pristatymas vėluoja mėnesį, tas pats pasakytina ir apie naująjį “iPad 2021”. Atrodo, kad labiausiai nukentėjo “Apple Watch 7”, kurio pristatymas užtruks daugiau nei mėnesį (lapkričio 30 d. – gruodžio 7 d.).

Vėluoja ne tik naujausi “Apple” produktai – net “iPhone 12” ir “iPhone 11” linijos vėluoja atitinkamai nuo dviejų savaičių iki mėnesio.

Vėluoja ne tik “Apple” produktai: dėl pasaulinio lustų trūkumo ir toliau beveik neįmanoma gauti GPU ir PS5, o tai trukdo išleisti kitus produktus. Tačiau vėluojantys užsakymai atsirado po ankstesnio “Bloomberg” pranešimo, kuriame teigiama, kad dėl gamybos vėlavimų per ateinančius kelis mėnesius iki lemiamo šventinio laikotarpio, kai “Apple” pardavimai paprastai pasiekia aukščiausią tašką per metus, bus išsiųsta 10 mln. mažiau “iPhone 13” vienetų.

Tikimasi, kad “Apple” pardavimai sieks beveik 120 mlrd. JAV dolerių, t. y. 7 proc. daugiau nei pernai, iš kurių pusę sudarys “iPhone” pardavimai, tačiau jei ir toliau trūks produkcijos, šis skaičius gali būti mažesnis. Dar svarbiau vartotojams – naujasis “iPhone” ar “MacBook Pro”, kurį taip ilgai ieškojote, gali nespėti būti pristatytas kaip šventinė dovana.

Kodėl visi šie “Apple” vėlavimai?

Džiaugėmės, kad “Apple” spalio mėn. renginyje debiutavo nauji “MacBook Pro” 14 colių ir “MacBook Pro” 16 colių modeliai, tačiau greitai pamatėme, kad tolesnis “Covid” poveikis gamybai ir tiekimo grandinėms gali reikšti, kad per šventes bus galima nusipirkti daug mažiau “MacBook Pro”, jau nekalbant apie daugybę “MacBook Pro” juodojo penktadienio pasiūlymų.

Gilindamiesi į praneštą 10 mln. vienetų “iPhone 13” trūkumą, analitikai ir ekspertai patvirtino, kad pranešimas yra tikėtinas, atsižvelgiant į tai, kiek daug gedimų gamybos, tiekimo ir siuntimo grandinėje gali sukelti rimtus kaskadinius vėlavimus.

Tačiau “Apple” šiose grandinėse dėl savo užsakymų apimties teikia daug pirmenybės – nors bendrovė retai dalijasi, kiek vienetų ji pardavė, IDC apskaičiavo, kad per 2021 m. I ketvirtį (į kurį įeina 2020 m. atostogų sezonas) bendrovė pardavė apie 90,1 mln. telefonų “iPhone”, praneša CNBC, ir mes tikėjomės, kad jų bus parduota tik daugiau. Taigi mažesnis “iPhone” skaičius šių metų šventiniu sezonu yra santykinis: nežinome, kiek daugiau “Apple” numatė parduoti “iPhone”.

Analitikai taip pat įspėjo, kad nereikėtų per daug atsižvelgti į vieną tiekimo grandinės ataskaitą ir jos poveikį – mažmenininkai gali labiau pasikliauti turimomis atsargomis arba “Apple” gali atlikti pakeitimus (arba įkalbėti pristatyti daugiau prietaisų), kad kompensuotų trūkumą iki šventinių išpardavimų. Dar per anksti pasakyti, ar vartotojai susidurs su naujų “Apple” produktų prieinamumo problemomis, tačiau šie pranešimai rodo, kad pirkėjai gali norėti atsižvelgti į vėlavimus per juodąjį penktadienį ir kitus artėjančius apsipirkimo laikotarpius.