Powered by Wetter2.com
November 22, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Ar žinojote, kad: Populiariausia muzikos transliavimo platforma nėra “Spotify

Paprašius prisiminti populiariausias muzikos transliavimo paslaugas, tikriausiai pirmiausia į galvą ateina “Spotify” ir “Apple Music”. Po jų gali sekti “Pandora”, “Deezer” ir “Amazon Prime Music”. Nors visos šios paslaugos turi nemažai abonentų, nė viena iš jų nėra didžiausia ar populiariausia muzikos transliavimo paslauga – nė iš tolo.

YouTube ir jos du milijardai aktyvių mėnesio naudotojų skaičiumi ir populiarumu lenkia visus konkurentus. Kuo vaizdo įrašų transliavimo paslauga “YouTube” lenkia galingąją “Spotify”, kai kalbama apie muziką? Aš jums pasakysiu.

Apie spotify

2006 m. įkurta ir 2008 m. pradėjusi veikti “Spotify” sulaukė didelio pasisekimo visame pasaulyje. “Spotify”, kurioje yra 60 mln. kūrinių, keturi milijardai grojaraščių ir 1,9 mln. podkastų, yra viena populiariausių muzikos ir kito garso turinio vietų.

Populiari srautinio muzikos siuntimo paslauga pirmą kartą realiai išaugo, kai 2009 m. pradėjo veikti Jungtinėje Karalystėje, o vėliau, 2011 m., – JAV. 2011 m. kovo mėn. “Spotify” pasiekė pirmąjį milijoną mokančių abonentų visoje Europoje. Iki tų pačių metų rugsėjo mėn. šis skaičius padvigubėjo iki dviejų milijonų. Iki 2012 m. rugpjūčio mėn. bendras “Spotify” vartotojų skaičius išaugo iki 15 mln. aktyvių vartotojų, iš kurių apie 4 mln. yra mokantys abonentai. Iki 2012 m. gruodžio mėn. įmonė greitai pasiekė 20 mln. klausytojų visame pasaulyje ir penkis milijonus mokančių naudotojų, įskaitant milijoną JAV.

“Spotify” rodikliai ir toliau sparčiai auga. 2014 m. gegužės mėn. ji pranešė, kad turi 40 mln. klientų, iš kurių 10 mln. moka už paslaugas. Staigus augimas tęsėsi ir kitais metais – iš viso 75 mln. vartotojų, iš kurių 20 mln. mokėjo. 2016 m. viduryje “Spotify” pasiekė 100 mln. visų klausytojų ir 40 mln. mokančių abonentų skaičių.

Šiuo metu “Spotify” turi 345 mln. mėnesinių klientų, iš kurių 155 mln. moka už vieną iš “Spotify” premium planų. Paslauga teikiama 178 pasaulio rinkose. Iš kitos pusės, 2020 m. birželio mėn. duomenimis, antroji pasaulyje specializuota muzikos paslauga “Apple Music” turėjo apie 72 mln. abonentų, praneša “Statista“.

“Spotify” milijonai neprilygsta “YouTube” milijardams

Jei “Spotify” skaičiai yra įspūdingi, tai “YouTube” skaičiai – stulbinantys. “Spotify” ir “YouTube” lenktynės net nėra artimos. Tačiau yra viena išlyga, kurią aptarsime vėliau.

Štai ką turite žinoti. Jei vaikų dainų nelaikysite “muzikiniais vaizdo klipais”, tuomet septyni iš dešimties populiariausių visų laikų “YouTube” vaizdo įrašų yra muzikiniai vaizdo klipai. Be to, 17 iš 20 populiariausių, 27 iš 30 populiariausių ir 37 iš 40 populiariausių taip pat yra muzikiniai vaizdo klipai. Tiesą sakant, beveik visi iš 100 populiariausių visų laikų “YouTube” vaizdo įrašų yra muzikiniai vaizdo įrašai (o ne kačių turinys). Tai leidžia suprasti, kam žmonės naudoja “YouTube”. Didieji atlikėjai nebedebiutuoja savo naujausiais kūriniais MTV eteryje. Ne, ši garbė tenka “YouTube”. Pavyzdžiui, Luiso Fonsi “Despacito” turi 7 087 915 396 peržiūrų. Visų laikų dešimtuke yra daug kitų vardų, kuriuos galite atpažinti. Tai Edas Sheeranas, Wiz Khalifa, Markas Ronsonas / Bruno Marsas, Psy, Justinas Bieberis ir “Maroon 5”.

“YouTube” turi akivaizdų pranašumą – tai populiariausia interneto vieta visame pasaulyje. Iš tikrųjų “YouTube” yra antra pagal populiarumą interneto svetainė Žemėje. Jai priklauso antroji pagal dydį paieškos sistema internete ir kasdien naudojasi daugiau kaip 30 mln. aktyvių naudotojų. Per dieną jie peržiūri apie milijardą vaizdo įrašų. Be to, “YouTube” tenka 37 proc. viso interneto srauto, o naudotojai per mobilųjį telefoną kasdien žiūri iki 40 minučių.

Be to, “YouTube” yra įdiegta daugumoje pasaulyje parduodamų “Android” telefonų. IDC tikisi, kad 2020 m. “Android” telefonų bus pristatyta 1,055 mlrd. Palyginimui, “Spotify” iškart įdiegta palyginti nedaugelyje telefonų. Dėl to “YouTube” turi didelį pranašumą prieš konkurentus. “Google” vaizdo įrašų platforma prieinama daugiau nei 80 kalbų daugiau nei 100 šalių.

YouTube Music is a different story

Techniniu požiūriu “YouTube” nėra muzikos transliavimo paslauga. Pagrindinis svetainės produktas yra vaizdo įrašai, nors žmonės tikrai naudojasi “YouTube” kaip de facto muzikos paslauga. Kaip jie gali to nedaryti?

“YouTube Music” – atskira “YouTube” muzikos transliavimo paslauga – turi savo internetinę paskirties vietą, programą ir naudotojų bazę. Paslauga pirmą kartą pasirodė 2015 m. lapkričio mėn. Šių metų pradžioje ji išstūmė “Play Music” kaip pagrindinę / vienintelę “Google” muzikos transliavimo paslaugą. Kaip ir “Spotify” bei “Apple Music”, “YouTube Music” yra nemokama ir mokama. Ji prieinama maždaug 95 pasaulio šalyse.

Nepaisant to, “YouTube Music” rodikliai, bent jau kol kas, palyginti su kitomis muzikos paslaugomis, yra menki. Naujausiais “Google” 2020 m. spalio mėn. duomenimis, mokamų “YouTube Music” abonentų yra apie 30 mln. Tačiau tai gerokai daugiau nei 2019 m., kai jos skaičius siekė 20 mln. Tai reiškia, kad perėjimas nuo “Google Music” prie “YouTube Music” sparčiai atnešė “YouTube Music” 10 mln. naujų vartotojų.

Akivaizdu, kad “YouTube Music” yra nauja paslauga, kuri gerokai atsilieka nuo “Spotify” ir “Apple Music”. Tačiau “YouTube” taip stipriai lenkia visas kitas paslaugas, kad nepaisant to, jog daugiausia dėmesio skiriama vaizdo įrašams, artimiausioje ateityje ji išliks svarbiausia muzikos paslauga.