JK vaizdo žaidimų kūrėją “Sumo” už 919 mln. svarų sterlingų nusipirko Kinijos technologijų milžinė “Tencent”.
Sandoris sujungė “Sumo” žaidimų portfelį su “Tencent” labiau žinomais žaidimais.
“Tencent” yra viena didžiausių vaizdo žaidimų leidėjų pasaulyje ir turi dviejų populiarių “Battle Royale” stiliaus žaidimų akcijų: “Fortnite” ir “PlayerUnknown’s Battlegrounds” (PubG).
Šefilde įsikūrusi “Sumo”, turinti 14 studijų penkiose šalyse ir įdarbinusi daugiau kaip 1 200 žmonių, išleido vaizdo žaidimus, įskaitant “Hotshot Racing”, “Sackboy: A Big Adventure” ir “WST Snooker”.
“Sumo” vykdomasis direktorius Carlas Caversas sakė, kad “negalėjome praleisti galimybės dirbti su “Tencent”.
Pagal sandorio sąlygas “Suno” akcininkai gaus 513 pensų už akciją, t. y. 43 % daugiau nei penktadienio uždarymo kaina.
P. Caversas, kuris prieš 18 metų buvo vienas iš “Sumo” įkūrėjų, sakė, kad sandoris suteiks bendrovei “galimybių iš tiesų įspausti savo pėdsaką šioje nuostabioje pramonės šakoje tokiais būdais, kurie anksčiau buvo nepasiekiami”.
“Manome, kad šis įsigijimas geriausiai atitinka visų su verslu susijusių asmenų interesus”, – pridūrė jis. “Sumo” ateitis yra kaip niekada įdomi.”
“Tencent” vyriausiasis strategijos pareigūnas Jamesas Mitchellas sakė, kad bendrovė pasitelks savo patirtį ir išteklius, kad “paspartintų “Sumo” augimą Jungtinėje Karalystėje ir užsienyje”, taip pat padės bendrovei ir Jungtinei Karalystei “kaip žaidimų inovacijų centrui”.
Šis įsigijimas, kuris išplės interneto milžinės veiklą visame pasaulyje, yra naujausias Kinijos įmonės sandoris, kuriuo ji įsigyja Didžiosios Britanijos bendrovę.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas